خبرگزاری روسی: ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همكاری نزدیك دارد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، این خبرگزاری در گزارش روز جمعه خود اضافه كرد: جمهوری اسلامی ایران به همكاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهد و هدف از تلاش های تهران آشنا كردن هر چه بیشتر مقام های این نهاد بین المللی با ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای خود می باشد.

ایتارتاس در گزارش خود به سفر هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرپرستی 'هرمان ناكارتس'معاون امور پادمان های آژانس به ایران اشاره كرد و نوشت: طرفین از مذاكرات با یكدیگر ابراز رضایت كرده و آن را سازنده خواندند.

در این گزارش آمده است: طرف ایرانی برای حل مسایل باقی مانده در برنامه هسته ای خود و تداوم همكاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام آمادگی كرده است.

خبرگزاری روسی همچنین به نقل از 'هرمان ناكارتس' نوشت كه كارهای زیادی در رابطه با ایران در پیش رو داریم و به همین منظور در آینده نزدیك سفر دیگری به این كشور خواهیم داشت.

ایتارتاس در پایان گزارش خود یادآوری كرد هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی روزهای 21 و 22 ماه فوریه (دوم و سوم اسفند ماه) به ایران سفر خواهد كرد تا درباره ادامه همكاری های آژانس با تهران با مقام های این كشور گفت و گو كنند.

اروپام/2242**518 ** 1574





:: برچسب‌ها: دختر , سیاتل , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: