هنرمند یونان: اروپا با تحریم نفت ایران خودزنی كرده است
نوشته شده توسط : sadis

'كاترینا پلئو' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ایران كشوری قدرتمند و بی نیاز است ، بنابراین اتحادیه اروپا با تحریم خرید نفت این كشور در واقع خود زنی كرده و اقتصادی بیمار این قاره را در خطر فروپاشی قرار داده است.

پلئو كارگردان معروف تئاتر و سینمای یونان در ادامه افزود: ایران كشوری قدرتمند و از همه نظر خود كفا می باشد چه از نظر علمی، فن آوری و تكنولوژی، كشاورزی و منابع طبیعی خدادادی، نیازی به اتحادیه اروپا و آمریكا ندارد، بلكه آنها نیازمند بازار پر رونق جمهوری اسلامی ایران هستند.

پلئو سپس ضمن محكوم كردن اقدام تروریستی و به شهادت رساندن شهید احمدی روشن گفت: قدرت های سلطه طلب به نظر می رسد كه از تاریخ و پیشینه هفت هزار ساله ایران بی خبرند و نمی دانند كه ایران مملو از جوانان مومن و دانشمند است و ملتی كه با پشتوانه تاریخی خود و تحت رهبریتی هوشیار برای فتح قله های علوم و فنون مصم است، را نمی توان با ترور از پیشرفت بازداشت.

وی در ادامه افزود: ملت ایران با تكیه به ایمان و اعتقادات خود توانسته به فنون و علوم جدید در تمام زمینه ها دست یابد و بدین ترتیب كشوری قدرتمند از نظر نظامی، اقتصادی ، صنعتی و كشاورزی را طی مدت سی و اندی سال كه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد با وجود تمام توطئه های رنگارنگ و تحریم هایی را كه قدرت های سلطه طلب بر علیه آن به كار گرفته، برپا كنند بنابراین حربه تحریم ها دیگر كارایی خود را از دست داده و ایران كاملا خود كفا شده و نیازمند هیچ كشوری نیست.

پلئو درادامه با اشاره به روند بیداری جهان اسلام گفت: با بیداری مردم جهان اسلام لرزه به اندام اسرائیل و استكبار جهانی افتاده و اسرائیل پس از سقوط مصر و دیگر كشوهای حامی آن در منطقه كاملاً منزوی گشته و این امر باعث هراس در دل آمریكا، صهیونیست ها و حامیان آن گشته و به همین دلیل بغض آنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران از هرزمانی بیشتر و آشكار تر گشته است.

این هنرمند یونانی درادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان نقش مهمی را ایفا می كند و دارای قدرت نظامی بسیار بالایی است و هر گونه تعرض به این كشور احتمالاً موجب بروز جنگ جهانی خواهد شد.

**2170** 1574





:: برچسب‌ها: عکس , ساحل , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: