پیشوای مذهبی كلیمیان: زیرسایه اسلام و رهبر انقلاب به وطن خود ایران خدمت می كنیم
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،'خاخام ماشااله گلستانی نژاد' در سی وسومین جشن ادیان توحیدی ویژه سالگرد انقلاب اسلامی در تالار استاد' فرشچیان' اصفهان افزود: دین یهودیت به ما تكلیف كرده است كه به دولتمردان رهرو یكتاپرست و ظلم ستیز سر تعظیم فرود آوریم.

وی اظهار داشت: معمار انقلاب اسلامی ایران، اولین بنای انقلاب را احترام به انسانیت و ادیان قرار داد كه این برای ما اقلیت های دینی نعمت است.

وی با بیان اینكه ایرانیان كلیمی زیر پرچم ایران از زندگی مسالمت آمیز برخوردارند، گفت: ما نیز چون دیگر برادران مسلمان، مسیحی و زرتشتی برای سربلندی ایران دعا می كنیم.

پیشوای مذهبی كلیمیان ایران با بیان اینكه برای وطن پرستی و ایرانی آبادتر باید شروع كرد نه درنگ، افزود: حضور در انتخابات نوعی شروع دوباره برای ایرانی آبادتر و سرافرازتر است.

'گئور میناسیان' نیز به نمایندگی از 'بابگن چاریان' اسقف اعظم ارامنه جنوب و حوزه جنوب كشور در این مراسم گفت: ما مسیحیان ارامنه ایرانی افتخار می كنیم كه وارث میراث گرانبهای انقلاب هستیم.

وی افزود:موفقیت های كشور ایران باعث شده كه دشمنان با ترفندها و راههای مختلف به تحریم ایران متوسل شوند كه یكی از مهمترین آنها تحریم علمی است.

وی افزود: اما ایرانیان تحریم ها را به زانو درآوردند بطوریكه هر روز شاهد موفقیت های چشمگیر آنان در دستاوردهای علمی هستیم كه این خود ثمره انقلاب است.

وی با بیان این كه زندگی مسالمت آمیز ادیان در ایران مثال زدنی است افزود:همین اتحاد و همبستگی است كه توانسته ایران را بیش از هر زمان دیگر مقتدر و سرافرازتر كند.

در استان اصفهان حدود 11 هزار شهروند مسیحی، كلیمی و زرتشتی زندگی می كنند كه از حقوق سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی و فرهنگی خاص دین خود برخوردار هستند.

7133/1042





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: