آیت الله خامنه ای با درایت مقابل چالشها می ایستد
نوشته شده توسط : sadis

گزارش می افزاید؛ عمار حكیم آیت الله خامنه ای را رهبر حكیم ایران و جانشین رهبر شجاع یعنی آیت الله خمینی (ره) دانست كه طرحهای اسلامی در ایران را با درایت رهبری می كند و در مقابل چالشهایی كه این كشور با آن روبه روست با خرد و حكمت می ایستد.

عمار حكیم در مراسمی كه به مناسبت سی و سومین سال انقلاب اسلامی ایران در بغداد برگزار شده بود گفت كه امام خمینی با فهم عمیقی كه از اسلام اصیل داشت از طریق انقلابی كه به رهبری وی انجام شد ثابت كرد كه اسلام قادر به مدیریت كشور می باشد.

حكیم آیت الله خمینی را فردی شجاع ، قدرتمند و با اراده در عین متواضع و زاهد و فقیه توصیف كرد و گفت كه با این خصوصیات مردم ایران با وجود آنكه وی از ایران دور بود و در فرانسه به سر می برد به ایشان اطمینان كرده و از وی اطاعت كردند.

عمار حكیم اظهار داشت زمانی كه آیت الله خمینی فوت كرد آیت الله خامنه ای توانست با درایت و حكمت عالی از همه چالشها در قبال طرحهای اسلامی در ایران عبور كند.

حكیم اظهار داشت : آیت الله خمینی توانست همه جنبشهای حزبی چپ و راست را تحت یك رهبری قرار دهد .

رییس مجلس اعلای اسلامی به نحوه تشكیل مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در ایران اشاره كرده و اظهار داشت كه اعضای این شورا در كنار ارتشیان ایران علیه نظام صدام حسین در سالهای بین 1980 تا 1988 (جنگ هشت ساله ایران و عراق) جنگیدند.

حكیم با اشاره به اوضاع عراق بر اهمیت وحدت و یكپارچگی تاكید كرد.

وی گفت از اینكه نظرها با هم متفاوت باشد مشكلی وجود ندارد بلكه مشكل در اینجاست كه راه حلی برای اختلافات نباشد.

وی نسبت به افرادی كه می خواهند عراقی ها را به درگیریهای قومی بكشانند هشدار داد و گفت كه عراقی ها در زیر یك سقف و تحت یك مدیریت زندگی می كنند و كسی كه بخواهد فتنه های قومی در این كشور ایجاد كند زیان كرده است.

وی تاكید كرد كه عراق نیاز به وحدت كلمه و یكپارچگی و تجدید نظر و بی توجهی به مسایل كوچك و بی اهمیت به منظور توجه به منافع مردم ، دارد.

مترجمام**1408**1566





:: برچسب‌ها: آب , موسیقی , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: