مراسم جشن روز ملی ایران در سوریه برگزار شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق،در این مراسم شماری از مقام های عالی رتبه سوریه از جمله ' محمود الابرش ' رییس مجلس و 'یاسر حوریه ' عضو كادر رهبری حزب بعث ، وزرای سوری ، مسوولان گروه های فلسطینی ، سفرای و وابستگان نظامی خارجی مقیم سوریه ، شخصیت های دینی و مذهبی شیعه ، سنی و دروزی،برخی از شخصیت های مخالف دولت سوریه ، بازرگانان و تجار ، دانشگاهیان و روسای عشایر سوری حضور داشتند.

'محمدرضا رئوف شیبانی ' سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در این مراسم با خوش آمد گویی به میهمانان و تبریك میلاد پیامبر اكرم (ص) و فرارسیدن هفته وحدت گفت:انقلاب اسلامی بر پایه های دینی و اخلاقی بنا نهاده شد و هدف از آن نشر آزادی و عدالت و مقاومت در برابر استكبار جهانی است .

وی افزود : انقلاب اسلامی قدرت خود را از اسلامی بودن خود گرفته است و به خواست های خود رسید.

سفیر ایران تاكید كرد : جمهوری اسلامی ایران با وجود چالش های زیاد موجود به دستاوردهای بزرگی علمی ، فناوری از جمله علوم هوا و فضا ، نانو تكنولوژی دست یافت و به خوداتكایی رسید.

شیبانی افزود : سیاست خارجی ما بر اساس احترام متقابل و دخالت نكردن در امور دیگران است و امروز روابط بسیار خوبی با كشورهای جهان داریم.

در این مراسم كه پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه آغاز شد،نمایشگاهی عكس از دستاوردهای ایران در سال های بعد از پیروزی انقلاب همراه با صنایع دستی از ایران برپا بود.

در پایان نیز نشریه ای كه به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ارتباط با پیشرفت های كشور تهیه شده بود در بین شركت كنندگان توزیع شد.

خاورم**ا.ا**1436





:: برچسب‌ها: رقص , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: