دعوت احزاب و جمعیت ها از مردم برای شركت در راهپیمایی 22 بهمن
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا،جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در بیانیه خود به همین مناسبت آورده است : بر كسی پوشیده نیست كه در تمامی طول دوران 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها استكبار جهانی و هم پیمانان نابخردش دلخوش به این داشته اند كه حمایت مردمی به خصوص جوانان انقلابی این مرز و بوم را از نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی جدا سازند و یا در پیمانی كه با امام راحل و رهبری عظیم شان بسته اند خلل ایجاد كنند.

این جمعیت به عنوان تشكلی سیاسی و اعتقادی به نمایندگی قشر عظیم جوانان انقلابی همچنین به گروه ها و جناح های گوناگون سیاسی توصیه كرد تا همصدا با مردم در راهپیمایی این روز بزرگ حضور گسترده داشته باشند.

این بیانیه می افزاید:امسال نیز همانند سال های گذشته جمعیت جوانان انقلاب اسلامی همگام با امت خدا جو و جوانان انقلابی ایران اسلامی از عموم مردم قهرمان پرور این سرزمین دعوت به عمل می آورد تا در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون گذشته حضوری دشمن شكن را به نمایش گذارند.

حزب مردم سالاری نیز در بیانیه جداگانه خواستار حضور حماسی آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن شد.

در بخشی از بیانیه این حزب آمده است:در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پر شور تمامی اقشار مختلف مردم و همه آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن می تواند نشانه روشنی از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و عقب نشینی دشمنان را از مواضع خصمانه خود علیه ملت بزرگ ایران در پی داشته باشد .

در بیانیه این حزب از مردم همیشه در صحنه دعوت شده تا فارغ از هر گونه گرایشات سیاسی ،به منظور حمایت از اصل نظام و انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی به هم رسانند و بار دیگر بر آرمان های والای انقلاب و شهیدان پر افتخار تاكید كنند .

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: کلیسا , روش , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد جواد در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :

سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم تو هم بهم سر بزن اگه با تبادل لينک موافقي منرو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: