پرسپولیس مغلوب شوت های از راه دور فجری ها شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز (سه شنبه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود كه در پایان با شكست 3 بر 2 روبرو شد تا شیرینی برتری در شهرآورد را خیلی زود از یاد ببرد.

سرخ پوشان تهران كه پس از برتری در شهرآورد تهران با انگیزه بیشتری لیگ برتر را دنبال می كنند، میزبان یكی از تیم های انتهای جدول بودند و بازی را با حملات متعددی آغاز كردند.

پس از دقایقی هافبك های فجر سپاسی با دوندگی بالای خود میانه میدان را از بازیكنان سرخ پوش گرفته و دو فرصت ایده آل گلزنی به دست آوردند كه ضربات 'مهدی رجب زاده' و 'مهدی نظری' با واكنش های مناسب 'حسین هوشیار' روبرو شد.

در دقیقه 27، ارسال مهدی مهدوی كیا با اشتباه مدافعان فجر روبرو شد تا محمد نوری از پشت محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه فجر سپاسی را باز كند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با همین یك گل به سود تیم پرسپولیس تهران به پایان رسید.

در نیمه دوم، فجری ها به ضربات از راه دور روی آوردند و در دقایق 54 و 56 با دو شوت زیبای 'مهرداد كریمیان' و 'مهدی رجب زاده' دروازه پرسپولیس را باز كرده و در عرض دو دقیقه بازی باخته را با پیروی عوض كردند.

پس از این گل، 'مصطفی دنیزلی' 3 تعویض همزمان انجام داد تا تحرك خط حمله خود را بیشتر كند و همین مساله باعث شد حركت زیبای غلامرضا رضایی و ارسال وی با ضربه سر محمد نوری به گل تساوی تبدیل شود.

پس از این گل، دو تیم بیشتر در میانه میدان توپ را رد و بدل می كردند.

'ایوب كلانتری' در دقیقه 87 با شوتی مهار نشدنی برای سومین مرتبه دروازه تیم پرسپولیس را باز كرد.

در نهایت، این دیدار با برتری 3 بر 2 تیم فجر شهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا شاگردان 'محمود یاوری' به امتیاز 28 رسیده و از انتهای جدول فاصله بگیرند و پرسپولیس نیز در امتیاز 33 باقی ماند.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: برف , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: