نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ، ' احمد تویسركانی ' افزود: دبیرخانه های این قانون در سطح ادارات در حال راه اندازی است تا با تصویب آیین نامه اجرایی آن به زودی برای سند دار كردن اراضی اقدام شود.

وی اظهار داشت : در خصوص سند دار كردن اراضی و ساختمان های فاقد سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز كارهای اجرایی انجام شده و كار آیین نامه اجرایی نیز با همكاری دولت انجام گرفته و در آستانه اجراست.

تویسركانی ادامه داد:با تلاش تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی در آینده شاهد هیچ تعارضی در مالكیت ها نباشیم كه همه این تلاش ها از مصادیق جهاد اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینكه امروزه ما در یك مقطع حساس تاریخی هستیم، افزود: همه دنیا در این برهه علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه های خود را تشدید كرده اند اما مردم همواره نشان داده اند كه پشتیبان نظام بوده و هیچكدام از این حربه ها نمی تواند نظام را از اهداف خود باز دارد.

توسركانی تصریح كرد: مسوولیت مدیران و مسوولان به عنوان خدمتگزاران نظام، مسوولیت بزرگی است و می تواند در رضایت مندی مردم از نظام تاثیر گذار باشد.

وی گفت : پیش بینی می شود حجم مراجعات سالانه بیش از 100 میلیون مراجعه باشد كه با اصلاح فرایند ها و افزایش بهره وری در این حوزه ها می توان از اتلاف هزینه های زیادی جلوگیری كرد.

اجتمام **9022*





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: