تخریب و بداخلاقی انتخاباتی ما را از اهداف اسلامی دور می كند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، آیت الله 'سیدهاشم حسینی بوشهری ' دوشنبه شب در آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمسجد حضرت زین العابدین(ع) قم افزود: انقلاب اسلامی اكنون توانسته است دل های جوانان عرب را فتح كند.

وی تصریج كرد: حضور اندیشمندان كشورهای مختلف جهان درهمایش اخیر بیداری اسلامی نشان از تاثیر گذاری انقلاب اسلامی درجهان است.

حسینی بوشهری ابرازداشت: اگر دست اندركاران نظام نتوانند مردم را نسبت به اهداف انقلاب امیدوار كنند، شاهد یك تهدید از داخل خواهیم بود.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن مردم از اصول و اهداف انقلاب یك تهدید دیگر است كه اگر مردم از ارزش ها فاصله بگیرند، درمقابل ناهنجاری های موجود درجامعه بی تفاوت خواهند شد.

حسینی بوشهری افزود: بی اعتقادی نسل سوم و چهارم انقلاب نسبت به ارزشها و اصول انقلاب نیز تهدیدی برای كشور شمرده می شود و جوانان باید در هر شرایطی درصحنه حاضر باشند.

وی گفت: این كه بیداری اسلامی از كشور ما نشات گرفته بیانگر این است كه رفتارهای ما در درون مرزهای جمهوری اسلامی صلاحیت الگو برداری برای دیگران را داشته است.

امام جمعه موقت قم گفت: اكنون دنیای كفر با تمام وجود در برابر باورها و ارزش های ما بسیج شده است و می خواهد با جنگ نرم اعتقادات را از جوانان ما دور كند.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی الهی و اسلامی با تكیه بر شعار الله اكبر است و به همین دلیل از عزت خدادادی برخوردار هستیم.

حسینی بوشهری گفت: انقلاب ما براساس تفكر و نگاه بسیجی ماندگار شده است و اگر امروز نیز تهدید نظامی شویم، نسل جوان ما اوج عظمت و اقتدار خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازهم حضور مقتدرانه خود درحمایت از نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند كشاند.

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: پرنده , آیفون , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: