تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب شكوفایی اقتصاد كشور را به دنبال خواهد داشت
نوشته شده توسط : sadis

نادرقاضی پور روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از تولید داخلی، كار و سرمایه ایرانی اساسی ترین نیاز اقتصادی ایران اسلامی است كه با تحقق آن می توان به اقتصادی سالم و شكوفا دست یافت.

وی گفت: بیانات رهبری تمام بخش های اقتصادی جمهوری اسلامی اعم از بخش خصوصی و دولتی را در بر می گیرد و همه مسوولین، صاحبان صنایع و اقشار مردم در تحقق آن می توانند نقشی اثرگذار داشته باشند.

قاضی پور یادآور شد: تولید داخلی زمانی می تواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب كند كه هم به لحاظ كمی وهم به لحاظ كیفی ارتقاء یافته و توان رقابت با كالاهای خارجی را داشته باشد.

وی با عنوان اینكه حضور غیر معمول كالاهای خارجی در بازار داخلی ضربات جبران ناپذیری را بر تولید داخلی وارد و موجب ناامیدی تولید كنندگان داخلی و افزایش نرخ بیكاری در كشور می شود، افزود: با ایجاد تعادل بین صادرات و واردات باید این مساله در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی حل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود هر كالای خارجی به بازارهای داخلی خانواده ای به مشكل بیكاری گرفتار شده و تبعات شوم آن گریبانگیر خانواده ها می شود.

قاضی پور پدیده قاچاق را یكی از مهمترین معضلات اقتصادی كشور دانست و اظهاركرد: با تحقق شعار تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی پدیده شوم قاچاق نیز به مرور كم رنگ شده و اقتصاد كشور به سمت سلامتی و شكوفایی حركت خواهد كرد.

وی مقابله با تحریم های دشمنان را نیز یكی دیگر از دستاوردهای مهم تحقق شعار تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی عنوان كرد و گفت: با شكوفایی اقتصاد و تقویت بنیه های تولید و سرمایه گذاری، تحریم ها عملا خنثی شده و این حربه از دست دشمن گرفته خواهد شد.

قاضی پور با اشاره به نقش مردم و مصرف كنندگان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اضافه كرد: هر ایرانی كه دل در گرو دین و ملت و رهبری دارد باید با خرید و استفاده از كالاهای ایرانی، موجبات توسعه اقتصادی و خود كفایی كشور را فراهم كند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت تاكید كرد: در چنین شرایطی است كه كالاهای ایرانی می تواند با اقتدار در بازارهای جهانی حضور یافته و در جایگاهی كه در شان ملت ایران است، قرار گیرد.

وی اظهاركرد: غریب ماندن كالای ایرانی در بازار های داخلی و خارجی، سرمایه ایرانی را به جیب تولید كنندگان خارجی سرازیر كرده و ركود صنایع و تولید داخلی را فراهم می كند.

وی تصریح كرد: كالای ایرانی زمانی توان رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را پیدا می كند كه به لحاظ كیفیت چیز كمی از كالاهای مشابه خارجی نداشته باشد كه لازمه این امر نیز توجه به استاندارد های ملی و جهانی، استفاده از فن آوری ها نو در مراحل طراحی، ساخت و بسته بندی، نوسازی صنایع و بازاریابی مناسب است.

قاضی پور اضافه كرد: ایران اسلامی همچنانكه در 33 سال پس از انقلاب مسایل و مشكلات بسیار بزرگی را از سر راه انقلاب و اسلام برداشته توان و ظرفیت آن را دارد كه در عرصه اقتصادی نیز سرآمد كشورهای جهان باشد.

8135/583/587





:: برچسب‌ها: کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: