37 درصد تصادفات نوروزی واژگونی انواع خودروها بوده است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسكندر مومنی' روز یكشنبه در بازدید هوایی از پلیس راه آزادراه تهران - قم در جمع خبرنگاران افزود: در ایام یادشده سه تخلف عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز، 70 درصد تلفات تصادفات جاده ای و ترافیكی در جاده های كشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با بیان اینكه پنج هزار كیلومتر از جاده ها و مسیرهای مواصلاتی زمینی منتهی به تمامی شهرهای بزرگ را كنترل كرده است، اظهار داشت: چندین ساعت پرواز نیز در جاده های مختلف كشور داشته ام كه بندرت دیده می شد یك خودرو با سرعت حركت كند و یا رفتارهای پرخطری از خود به نمایش بگذارد.

فرمانده پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام اینكه در این ایام ترافیك در جاده های سراسر كشور به ندرت دیده شده است، یادآور شد: مواردی نادری از انحراف به چپ رانندگان عبوری، حركت از شانه های خاكی و بستن راه خودروهای مقابل دیده شده است.

مومنی اضافه كرد: نوروز امسال نوع و نحوه رانندگی مردم بسیار تغییر كرده كه تحقق آن ناشی از فرهنگ سازی رسانه ای از سوی خبرنگاران و رسانه های جمعی بوده است.

وی در مورد آخرین وضعیت جاده ها و مسیرهای مواصلاتی سراسر كشور گفت: هم اكنون ورودی های شهرهای بزرگ دارای ترافیكی روان است اما رانندگانی كه می خواهند بعدازظهر امروز به سمت شهرها و منازل خود حركت كنند باید برای برگشت خود چندین برابر روزهای عادی زمان در نظر بگیرند.

فرمانده پلیس راهور ناجا به مسافران نوروزی توصیه كرد كه در صورت امكان سفر بازگشت خود را به روزهای آتی موكول كنند چرا كه امروز بعدازظهر شاهد ترافیك نیمه سنگین عصرگاهی خواهیم بود.

مومنی از آمادگی ماموران این نیرو برای پایان طرح نظارت مسافران نوروزی خبر داد و افزود: تمامی ماموران پلیس راهور، امروز و فردا با تمامی تجهیزات و امكانات نظارتی در جاده ها و مسیرهای مواصلاتی مستقر هستند تا سفرهای نوروزی به پایان برسد.

اجتمام ** 7029 ** 1788 **





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: