یوم اللّه 12 فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است:یوم اللّه 12 فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود؛ روزی كه افسون ساحران جادوگر، و تلاش خناسان وسوسه گر باطل گشت؛روزی كه آتش افروخته شده از سوی جهان خواران نمرود سیرت، به باغستان پرثمر و پُرسود جمهوری اسلامی بدل گردید و صلای «بَردا و سلاما» شعله های ملتهب كینه توزی ها را به نفع حق و در خدمت خلیل زمان، خمینی بزرگ، فرو نشاند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است كه می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

این اطلاعیه افزود: یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشاركت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شكل حكومت خود در جهان می‌باشد.

به درستی كه ملت آگاه آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358 با رای قاطع آری و حداكثری خود به نظام بزرگ ایران بود مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

این اطلاعیه افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1391، در سالی كه توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» با نام 'سال تولید ملی،حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است تلاش می كند در جهت تحقق شعار حمایت از تولید ملی با خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری داخلی و توانمند كردن تولید كنندگان داخل وارد میدان شود و مقابله با پدیده قاچاق را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: