نوشته شده توسط : sadis

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس اظهاركرد: حضرت امام خمینی (ره) طی پیامی دوازدهم فروردین را از بزرگ ترین عید ملت ایران دانستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری دوازدهم فرودین ماه را بعنوان روز وحدت ملی ایرانیان و تثبیت انقلاب اسلامی وهمچنین تحقق وعده خداوند در خصوص تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان ذكر كرد.

آیت الله نعیم ابادی اضافه كرد: امروز نیز به بركت نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد بیداری ملل مسلمان جهان در زمینه براندازی حكومتهای جور و ستم و روی آوردن آنان به حكومت اسلامی هستیم.

خطیب جمعه بندرعباس در ادامه به در پیش بودن روز طبیعت (سیزده فروردین) اشاره و از آن بعنوان یك رسم دیرینه ایرانیان نام برد كه فلسفه آن دوست داشتن طبیعت است.

آیت الله نعیم آبادی از مردم استان خواست هنگام گردش در دل طبیعت ضمن مواظبت از درختان و سبزه ها و خودداری از آلوده كردن محیط در زمینه نظافت محل نیز تلاش كنند.

امام جمعه بندرعباس بیان كرد: با توجه به دستورات دین مبین اسلام در خصوص حفاظت از منابع طبیعی به خصوص درختان، چشمه های آب، رودها و مزارع و رعایت نظافت، دراین روز مردم فرهنگ غنی خود را دراین موارد به نمایش خواهند گذاشت.

512/667/587





:: برچسب‌ها: پرنده , نیویورک , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: