مسافران نوروزی بازگشت سفرهای خود را به روزهای پایانی موكول نكنند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، سردار 'اسكندر مومنی' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر مسیرها و جاده های اصلی كشور پرتردد اما روان است و این موضوع در مسیرهای منتهی به شمال كشور حالت نیمه سنگین دارد.

وی اظهاركرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینكه در دو روز آینده تقریبا همه نقاط كشور در معرض بارش قرار دارد، از تمامی هموطنان می خواهیم به وضعیت آب و هوا و مشكلات تردد در هوای بارانی و حجم ترددها در روزهای پایانی تعطیلات، توجه داشته باشند.

سردار مومنی خاطرنشان كرد: مردم با مدیریت سفرهای خود سعی كنند زودتر از زمان پایانی تعطیلات به منازل خود برسند و روز سیزده بدر را در صورت امكان در طبیعت شهر خود سپری كنند.

وی با اشاره به كاهش حدود 20 درصدی تخلفات جاده ای در دور اول سفرهای نوروزی گفت: در نتیجه این روند نزولی، كاهش 2/11 درصدی تصادفات منجر به مرگ را نیز شاهد بودیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی كشور اظهار كرد: در مجموع حدود 37 درصد سوانح و حوادث رانندگی بخاطر واژگونی بوده است و در ایام نوروز امسال حدود 650 فقره واژگونی منجر به مرگ یا جرح در سراسر جاده های كشور ثبت و گزارش شد.

سردار مومنی خاطرنشان كرد: متاسفانه علت بیشتر این واژگونی ها به علت خستگی، خواب آلودگی و یا سرعت غیرمجاز حین رانندگی بوده است.

وی در خصوص افزایش سفرها در نوروز امسال نیز یادآور شد: این سفرها حدود 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

7391/ 614/330





:: برچسب‌ها: اقیانوس , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: