فیلم 'قلاده های طلا' بینش سیاسی جامعه را افزایش می دهد
نوشته شده توسط : sadis

'سیدهادی منبتی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، نگاه كارگردان این اثر به وقایع سیاسی جامعه در دوران پس از انتخابات سال 88 را مثبت و منصفانه ارزیابی كرد و افزود: 'قلاده های طلا' بگونه ای ساخته شده كه واكنش منفی مخاطب را در پی ندارد.

وی تصاویر و صحنه های به نمایش در آمده در این اثر سینمایی را در روشن ساختن افكار عمومی موثر خواند و گفت: مباحثی كه در 'قلاده های طلا' به آن اشاره شده، بینش و آگاهی سیاسی جامعه را افزایش داده و دیدی روشنگرانه نسبت به وقایع آن دوران به مردم ارائه می كند.

منبتی در پاسخ به دیگر سووال خبرنگار ایرنا در مورد تلاش عناصر ضد انقلاب برای تحریم فیلم 'قلاده های طلا'، گفت: در این اثر سینمایی به نقش ضد انقلاب در بروز حوادث و فتنه های پس از انتخابات سال 88 اشاره شده، بنابراین طبیعی است كه آنها تلاش خود را برای تحریم فیلم و تخریب شخصیت های آن بكار ببرند.

فیلم 'قلاده های طلا' به كارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه كنندگی محمد خزاعی و حضور بازیگرانی از جمله امین حیایی، حمیدرضا پگاه، علی رام نورایی، محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، نیلوفر خوش خلق و چنگیز جلیلوند در حال اكران است.

این فیلم كه در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز به نمایش درآمد به نقش جاسوسان غربی در ایران در ایجاد فتنه 88 می پردازد.

فراهنگ ** 1630 ** 1071





:: برچسب‌ها: خیابان , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: