ساماندهی نواختن زنگ سراسری مناسبت ها در مدارس با امضای رییس جمهور
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براساس این مصوبه ضمن تاكید بر ضرورت تحقق اهداف تعلیم و تربیت، صیانت از برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس و پاسداشت مناسبت ها و رویدادهای ملی - اسلامی، نواختن زنگ سراسری مناسبت های ملی - اسلامی در مدارس كشور ساماندهی شد.

براساس این گزارش، طبق این مصوبه مقرر شده است، در طول سال تحصیلی فقط سه زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس كشور در سه مناسبت، آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش آموز و استكبار ستیزی (13 آبان) و زنگ انقلاب اسلامی (12 بهمن) نواخته شود.

این گزارش می افزاید: در تبصره یكم این مصوبه بر تنظیم و اجرای برنامه های ویژه در این مناسبت ها، توجه به شرایط سنی و علایق دانش آموزان، رعایت ضوابط تربیتی و آموزشی، ایجاد نشاط و كارآمدی برنامه ها و استفاده حداكثری از مشاركت دانش آموزان و معلمان در برنامه ریزی و اجرا تاكید شده است.

در تبصره دوم این مصوبه، گرامیداشت سایر مناسبت ها و موضوعات دیگر در قالب برنامه صبحگاه و غنی سازی برنامه های مربوط به فعالیت های فوق برنامه و استفاده بهینه از فرصت ها و ظرفیت های درون و برون كلاس انجام می شود.

اجتمام ** 1788 *





:: برچسب‌ها: نیویورک , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: