مراسم بزرگداشت نوروز در سازمان بین المللی دریانوردی برگزار شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، در این مراسم هیات های نمایندگی شركت كننده در بیستمین اجلاس 'كمیته اجرای تعهدات دولت پرچم' اعم از دولت های عضو و سازمان های بین المللی، دبیركل، كارشناسان و كاركنان سازمان بین المللی دریانوردی حضور یافتند و روز بین المللی نوروز و آغاز سال نوی ایرانی را گرامی داشتند.

علی اكبر مرزبان معاون نماینده دائم كشورمان در 'آیمو' در این مراسم با اشاره به قطعنامه مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 2010 میلادی و شناسایی نوروز بعنوان میراث مشترك بشری و بزرگداشت آن از سوی آن سازمان و دیگر نهادهای بین المللی از جمله یونسكو، گفت: نوروز متعلق به همه ملل جهان است، چرا كه در این روز فصل بهار در نیمكره شمالی كره زمین آغاز می شود و تحول زیبایی در طبیعت رخ می دهد.

وی افزود: تحول در طبیعت، نوید بخش شادابی و طراوت و فراهم كننده صلح و دوستی در سطح جهان است، بنابراین شایسته است كه این روز در این سازمان به عنوان یكی از نهادهای مهم بین المللی مورد توجه و بزرگداشت قرار گیرد.

آقای هاچین سون از كشور باهاماس به عنوان رییس اجلاس و كوجی سیكیمیزو، دبیر كل آیمو و روسای هیات های نمایندگی ضمن استقبال از این مراسم، در گفت و گو با اعضای هیات نمایندگی كشورمان در سازمان بین المللی دریانوردی، آغاز سال نوی خورشیدی را به آنان تبریك گفتند و از برگزاری این مراسم تشكر و قدردانی كردند.

در این مراسم با انواع شیرینی های ایرانی از میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: