كاهش بی سابقه هواداران تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2012
نوشته شده توسط : sadis

فدراسیون هواداران فوتبال در انگلیس می گوید : فقط سه هزار نفر از هواداران سرسخت تیم ملی انگلیس حاضر هستند بلیت های مسابقات یورو 2012 بخرند و این تیم را در شهرهای مختلف اوكراین همراهی كنند.

به گزارش دیلی میرر، رییس كانون هواداران فوتبال در انگلیس روز گذشته از هزینه های هنگفت مسافرت و اقامت در اوكراین انتقاد كرد و گفت كه این گرانی موجب افت شدید میزان فروش بلیت ها شده است.

بهای هر شب اقامت در هتل های شهر دونتسك، جایی كه تیم انگلیس باید دو مسابقه از مرحله گروهی را انجام دهد حدود 250 پوند است و به طور كلی امكانات آن شهر برای جذب توریست طراحی نشده است.

انگلیس می تواند 15 درصد از صندلی های ورزشگاه 52 هزار و 518 نفره 'دونباس آرنا' را كه حدود هفت هزار و 800 بلیت می شود را در اختیار بگیرد ولی تابحال كمتر از نیمی از این بلیت ها فروخته شده است.

این بدان معنا است كه فقط سه هزار هوادار انگلیسی دیدار این تیم با فرانسه را در یازدهم ژوئن در دونتسك، بازی مقابل سوئد در شهر كی یف در 15 ژوئن و نیز دیدار با اوكراین در 19 ژوئن در دونتسك را تماشا خواهند كرد.

'كوین مایل' سخنگوی فدراسیون هواداران فوتبال در انگلیس گفت: این سفر حتی برای آن هوادارانی كه به سفر عادت دارند هم آزاردهنده خواهد بود. تردد میان ورزشگاه ها؛ هزینه بالای اقامت و نیز شرایط اقتصادی اوكراین مانع از فروش بلیت های سهمیه تیم انگلیس شده است.

وی افزود: فروش بلیت دیدار انگلیس و فرانسه با مشكلات واقعی روبرو بود ولی در مقایسه با آن؛ بلیت دیدار با سوئد آسان تر فروخته شد. ولی درمجموع كاهش هواداران انگلیسی در این تورنمنت اروپایی تاكنون بی سابقه بوده است.

1553





:: برچسب‌ها: بچه ها , فرانسه , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: