ورود مسافران نوروزی به استان سمنان 20 درصد افزایش یافت
نوشته شده توسط : sadis

'حمید یزدانی' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ورود حدود 580 هزار مسافر به استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ماه سال 90 تاكنون، اظهاركرد: بیشتر این مسافران با خودروهای شخصی اقدام به مسافرت كرده اند.

وی با بیان اینكه حدود 520 هزار مسافر با خودرو شخصی وارد استان شده اند، گفت: سفر با اتوبوس و قطار گزینه های بعدی انتخابی مسافران برای سفر به استان سمنان بوده است.

یزدانی با اشاره به اقامت حدود 44 هزار مسافر در این مدت در استان،افزود: بیشترین میزان اقامت با 32 هزار و 830 نفر مربوط به مدارس استان سمنان می شود.

وی گفت: در این مدت حدود دو هزار مسافر در هتل ها و بیش از دو هزار مسافر در مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، منازل استیجاری و كمپ های موقت اسكان یافته اند.

وی با اشاره به اقامت هشت هزار و 680 مسافر در چادرهای مسافرتی، افزود: 745 مسافر نیز در سایر مراكز اقامتی استان اسكان داشتند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان با اشاره به بازدید مسافران و گردشگران از امكان تاریخی و گردشگری استان، گفت: بیشترین بازدیدها مربوط به چشمه علی دامغان، مجموعه تاریخی بسطام و آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی می شود.

7342/611/587





:: برچسب‌ها: سبز , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: