پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت سه پاسدار در شمالغرب كشور
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سه تن از پاسداران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب در جریان نجات سربازان و پاسداران از سنگرهای برف‌گرفته، در آستانه سال نو، دچار یخ‌زدگی شده و شهید شدند.

آیین تشییع پیكر شهیدان 'روح الله شكارچی'، 'سعید غلامی شهروز' و 'محمد سلیمانی' سه پاسدار لشكر 17 علی بن ابیطالب امروز چهارشنبه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

به همین منظور، سردار سرتیپ پاسدار 'محمد پاكپور' فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت این سه پاسدار تاكید كرد: سال 1390 در حالی گذشت كه برای پاك شدن خاك جمهوری اسلامی ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوان نیروی زمینی سپاه پاسداران تنی چند مخلص ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی كشور گام بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: كوه های سر به فلك كشیده و قله های سفیدپوش شمالغرب كشور اگر زبان بگشایند شنیدنی های افسانه گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر كف دارند.

این پیام می افزاید: رزمندگان رشید لشكر 17 علی ابن ابیطالب قم در این میدان كارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشكر در قله های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نامشان بر جریده سرو قامتان تاریخ تا ابد ثبت شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت این فرزندان رشید ملت را به پیشگاه فرماندهی كل قوا، همرزمان و بخصوص خانواده های این شهیدان تبریك و تسلیت گفت و از خداوند متعال برای بازماندگان آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت كرد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: برف , نیویورک , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: