آكواریوم طبیعی درصورت تامین اعتبار در آبهای جنوبی كشور احداث می‌شود
نوشته شده توسط : sadis

' عبدالرضا كرباسی ' روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: در فكر خرید زمینی در ابعاد 60 در 700 متر مربع در سواحل جنوبی كشور هستیم تا درآن پارك دریایی احداث كنیم.

وی با بیان اینكه این اولین پارك آبی كشورخواهد بود اظهار داشت: راه اندازی این پارك می تواند باعث جذب بیشتر توریست در منطقه چابهار شود كه در حال حاضر در مرحله مذاكره با استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان بنادر و كشتیرانی هستیم.

وی اظهارداشت: پیش بینی می شود كه راه اندازی این پارك آبی به هشت میلیارد تومان اعتبار و حدود دو تا سه سال زمان نیاز دارد.

كرباسی ادامه داد: دراین پارك خدماتی همچون كلاس های آموزشی شنا ، غواصی ، مكان‌های ورزش ، بیمارستان امداد و نجات آبزیان پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: همچنین در نظر داریم تا آكواریومی طبیعی برای این پارك راه اندازی كنیم كه امكان دیدن آبسنگ های مرجانی و حیوانات زیبای دریایی فراهم شود كه این امر در صورت تامین اعتبار مورد نیاز میسر می شود.

وی افزود: همچنین دراین سایت دوربین هایی نصب می شود كه امكان مشاهده مرجان ها و موجودات زیبای زیر دریا برای علاقه مندان را امكان پذیر می كند.

كرباسی گفت: از آنجا كه سازمان بنادر و كشتیرانی در سال های اخیر نگرش زیست محیطی خوبی پیدا كرده؛ می‌تواند كمك حال ما در این زمینه باشد.

علمی **9014**1588





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: