كاسه ساز: سینماگران برای تحقق شعار امسال فرهنگ سازی كنند
نوشته شده توسط : sadis

'حبیب الله كاسه ساز' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری هر سال از سوی معظم له، سرشار از خیر و بركت برای مردم و كشور است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: هر كسی در هر جایگاهی وظیفه دارد، برای تحقق این شعار تلاش كند و سینماگران نیز باید به نوبه خود و به ویژه برای فرهنگ سازی دراین زمینه حركت گسترده ای داشته باشند.

كارگردان فیلم سینمایی كارناوال مرگ تصریح كرد: اهالی سینما می توانند با برنامه ریزی مناسب،آثاری ماندگار و باكیفیت را تولید كنند و در راستای تولید ملی گام های موثری بردارند.

كاسه ساز درعین حال گفت: برای تولید ملی در عرصه سینما همه نهادهای ذیربط باید سینماگران را حمایت و بستر مناسب برای این مهم را فراهم كنند.

وی افزود: حمایت از هنرمندان در راستای تولیدات فرهنگی علاوه بر جنبه مادی، نیازمند نگاه معنوی مسوولان است و می توان با برنامه ریزی مدون در سینما تولیدات درخور توجه و میهنی خلق كرد.

كاسه ساز با تاكید براینكه 'تولید ملی و میهنی باید سرلوحه كار سینماگران قرار گیرد' ابراز امیدواری كرد: سینماگران برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، فعالیت های درخوری داشته باشند.

فراهنگ**1983**1599





:: برچسب‌ها: اسپانیا , آسیا , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: