برگزیدگان جشنواره‌ ادبی 'یار و یادگار' معرفی شدند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره، در پنجمین دوره جشنواره ادبی 'یار و یادگار'، برگزیدگان بخش‌ های مختلف این رقابت كه با یاد و خاطره حجت‌الاسلام والمسلمین، سیداحمد خمینی برگزار شد، به این شرح معرفی شدند.

در بخش 'نثر ادبی' و 'مقاله' هیچ اثری به عنوان برگزیده معرفی نشد.

در بخش 'شعر و ترانه'، رتبه اول به 'هوای كوی جماران' اثر زهرا شعبانی از خوزستان اختصاص پیدا كرد. اثر مصطفی توفیقی از مشهد با عنوان 'جنگ و صلح' حایز رتبه دوم شد و اثر روح‌الله ستایش احدی با نام 'باران وزید'، سوم شد.

در این بخش همچنین 'همپای امام عشق'، نوشته لیلا حسینی از تهران،‌ 'شانه ‌های استوار تو'، نوشته مطهره عباسیان از اصفهان و 'اولین حادثه صبح'، اثر مهراز بیك محمدی از تهران به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش 'ادبیات كودك و نوجوان'، رتبه اول به طیبه سامانی برای مجموعه‌ای از سروده ‌های مرتبط با امام (ره) و انقلاب اسلامی اهدا شد. یحیی علوی فرد از شهر قم برای 'دست در دست پروانه‌'ها' به عنوان نفر دوم معرفی شد و رتبه سوم به 'راه روشن تو'، اثر عبدالحسین رحمتی از ایلام اختصاص پیدا كرد.

در بخش 'داستان' اثری حایز عنوان رتبه برگزیده نشد و از دو اثر داستانی 'بابای خوش ‌قول' و 'وقتی ماهی ‌ها خواب هستند' اثر مونا اسكندری از همدان تقدیر شد.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره 'یار و یادگار'، از زنده یاد مهدی آذریزدی، به عنوان پدر ادبیات كودك و نوجوان تقید و تجلیل به عمل آمد.

فراهنگ**ا.خ 1418





:: برچسب‌ها: اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: