نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق، شمار زیادی از سوری ها در حالی كه سوار بر اتوبوس و خودروهای دیگر هستند در حالی كه پرچم سوریه را در دست دارند ، خود را برای حضور در راهپیمایی یزگ حمایت از سوریه به میدان مزبور می رسانند.

این راهپیمایی قرار است ساعت 12 به وقت سوریه (13 و 30 به وقت ایران) آغاز شود.

راهپیمایی جهانی حمایت از سوریه در ارتباط با رویدادهای اخیر این كشور به مدت سه روز در سوریه و خارج از آن با عنوان 'برای سوریه ' برگزار می شود.

این راهپیمایی امروز در دمشق و 10 استان دیگر سوریه به صورت همزمان انجام می شود.شهرهای حلب (شمال)، لاذقیه (غرب)، حماه (مركز)، درعا (جنوب) و برخی دیگر از شهرهای بزرگ سوریه نیز امروز شاهد برگزار راهپیمایی مزبور هستند.

در روزهای اخیر شماری زیادی از جوانان سوری نیز از طریق فیسبوك دیگران را به حضور در این راهپیمایی فراخونده اند.

در روزهای جمعه و شنبه نیز قرار است این راهپیمایی در برابر سفارتخانه ها و كنسولگری های سوریه در خارج از این كشور برگزار شود.

در این ارتباط تاكنون شماری از اتباع كشورهای عراق، لبنان، اردن، سودان، مصر، یمن، تونس و موریتانی برای حضور در این راهپیمایی از طریق فیسبوك اعلام آمادگی كرده اند.

شبكه تلویزیونی الدنیا در سوریه نیز در روزهای اخیر اقدام به تبلیغ برای برگزاری این راهپیمایی و اعلام جزئیات مربوط به آن كرده است.

شبكه الاخباریه سوریه هم كه از روزهای گذشته تبلیغات وسیعی را برای دعوت از مردم سوریه برای شركت در راهپیمایی روز پنجشنبه آغاز كرد، امروز نیز به تبلیغات خود ادامه داد و در این ارتباط با افراد و اقشار مختلف هنگام فعالیت در محل كار گفت و گو و نظر آنان را در ارتباط با برگزاری راهپیمایی جهانی حمایت از سوریه جویا شد.

خاورم**1436 **1446 **





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: