برترین های كنگره كشوری ادبی دوكوهه در اندیمشك معرفی شدند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاكید بر ترویج و انتقال فرهنگ اصیل اسلامی گفت: زبان هنر ابزاری توانمند برای انتقال ارزش های والای اسلامی است و باید از توانمندی هنرمندان در راستای ارج نهادن و تبیین ارزش ها به نحو شایسته ای بهره برد.

'مسعود حمیدی نژاد ' افزود: باید با استفاده از ابزار هنر به عنوان یكی از شاخص های مؤثر دنیای امروز، ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل های جدید معرفی كنیم.

وی میزان تاثیرگذاری این رویداد را در بازشناسی ادبیات پایداری و نیز كشف پدیده ها و ظرفیت های ادبی این بخش از ادبیات معاصر قابل توجه دانست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشك نیز گفت: بیش از 800 اثر از 250 هنرمند از سایر نقاط كشور دریافت شد.

'كرامت میری' افزود: ما وارث میراث گرانبهایی مانند دفاع مقدس هستیم و باید به بهترین نحو ممكن از این میراث عظیم پاسداری كرده و آن را بخوبی منتقل كنیم.

در این آیین در بخش شعر از لیلا حسن پور از اندیمشك،محمد فصیحی از بروجرد، سعید بخشنده از رامشیر، معصومه تیمار از كرمانشاه، ناصر ندیمی از آبادان،مریم ترنج از بوشهر و در بخش داستان از سارا خادمی از اندیمشك با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

در بخش جوایز ویژه ساجده جبارپور از رشت، خدابخش صفا دل از نیشابور، الهام مظاهر از شیراز، محمد ملكیان از اصفهان و زهرا یگانه از كرمانشاه با جوایزی به رسم یادبود و تندیس جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

داوری این جشنواره را در بخش داستان احمد شاكری،فردین كوراوند و محمد یزدان پور و در بخش شعر سعید بیابانكی،عبدالرحیم سعیدی راد و سید حبیب حبیب پور بر عهده داشتند.

شعرخوانی برخی شاعران برتر كشوری از جمله حسین اسرافیلی، استاد اكبر بهداروند، سعید بیابانكی،عبدالرحیم سعیدی راد و اجرای نماهنگ با مضمون دوكوهه یادمان ایثار و شهادت از برنامه های پایانی این كنگره بود.

7281/538/640





:: برچسب‌ها: اسپانیا , سرگرمی , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: