نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری ها، دو تیم در حالی قرار است در بازی برگشت مرحله حذفی این رقابت ها به مصاف هم بروند كه بازی رفت آنها در سرمای شدید مسكو با تساوی 1 بر 1 به پایان رسیده بود.

رئال مادرید تمامی شش مسابقه مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان را برد و در مسكو در آستانه كسب هفتمین پیروزی بود كه گل دقیقه پایانی زسكا، نتیجه دور از انتظاری را رقم زد.

این تیم شنبه شب نیز در لالیگای اسپانیا برابر رئال بتیس به میدان رفت با دو گل فوق ستاره پرتغالی خود یعنی 'كریستیانو رونالدو' 3 بر 2 به برتری رسید تا یازدهمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

این مسابقه صدمین بازی رئال مادرید با مربیگری 'خوزه مورینیو' بود.

سرمربی سابق تیم های چلسی و اینترمیلان در این مدت با كسب 77 پیروزی و قرار دادن رئال مادرید در صدر جدول لالیگا آنهم با اختلاف 10 امتیاز نسبت به بارسلونا، بهترین نتیجه را در بین مربیان قبلی این باشگاه به دست آورده است.

مورینیو همچنین تجربه شكست زسكا در لیگ قهرمانان را هم دارد. او در زمان مربیگری اینترمیلان توانست این تیم روس را در یك چهارم نهایی مسابقات فصل 10/2009 هم در خانه و هم در خارج از خانه با نتیجه 1 بر 0 شكست دهد و در نهایت جام قهرمانی را به دست بیاورد.

او در بازی امشب می تواند از 'كریم بنزما' مهاجم فرانسوی تیمش استفاده كند كه بعد از بازی رفت به دلیل آسیب دیدگی نیمكت نشین شده بود. وی احتمالا در خط حمله رئال در كنار 'گونزالو هیگوآین' آرژانتینی و رونالدو بازی خواهد كرد.

یكی دیگر از بازیكنانی كه در پیروزی های اخیر رئال نقش به سزایی داشته، 'كاكا' برزیلی است كه در غیاب 'آنخل دی ماریا' خوش درخشیده است.

كاكا قبل از بازی با زسكا از هواداران رئال خواسته است به آنها برای پیروزی در این مسابقه كمك كنند.

وی گفت: من همیشه اشتیاق زیادی برای این مسابقات دارم چون بازی های سختی هستند اما به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. زسكا تیم سرعتی است و بازیكنانی دارد كه می توانند برای ما مشكل ساز شوند.

از سوی دیگر زسكا كه شنبه شب در لیگ روسیه برابر دینامو مسكو به تساوی 1 بر 1 بسنده كرد، صدرنشینی را به نفع زنیت سنت پترزبورگ از دست داد. این تیم اكنون با فاصله شش امیاز بعد از زنیت و با فاصله دو امتیاز بالاتر از دینامو قرار دارد.

زسكا بعد از بازی رفت مقابل رئال مادرید موفق شد ششمین مسابقه بدون شكست خود مقابل تیم های اسپانیایی را به پایان برساند.

این تیم دو سال پیش در همین مرحله یك تیم اسپانیایی دیگر یعنی سویا را در خارج از خانه 2 بر 1 شكست داد و آن را از دور رقابت ها حذف كرد. بازی رفت دو تیم با تساوی 1 بر 1 خاتمه یافته بود.

'لئونید اسلاتسكی' سرمربی زسكا كه نسبت به نتیجه بازی برگشت خوشبین است، در این باره گفت: رئال مادرید حتی بدون بازیكنان كلیدی اش گل های زیادی می زند و زدن گل برای حریفان را مشكل می كند. آنها خیلی سریع هستند و تعدادی از بهترین بازیكنان دنیا را در اختیار دارند.

وی افزود: ما باید در دفاع قوی باشیم و به آنها هیچ فضایی ندهیم اما من معتقدم بازی با آنها در سنتیاگو برنابئو فوق العاده خواهد بود.

در دیگر بازی امشب تیم چلسی انگلیس میزبان ناپولی ایتالیا خواهد بود.

دو تیم پیش از این فقط یكبار آنهم در دیدار رفت همین مرحله با هم بازی كرده اند كه نتیجه آن 3 بر 1 به سود ناپولی خاتمه یافت.

از طرفی چلسی سه مسابقه گذشته خود مقابل تیم های ایتالیایی را واگذار كرده و فقط در یكی از شش مسابقه خود برابر این تیم ها برده است.

اما این تیم همچنین تمامی سه مسابقه مرحله گروه لیگ قهرمانان فصل جاری در خانه را با حداقل دو گل و بدون خوردن هیچ گلی با پیروزی به پایان رسانده است. آنها در این دیدارها كه در استمفوردبریج برگزار شد در مجموع 10 گل زده است.

ناپولی نیز یكی از پنج تیمی است كه برای اولین بار در فصل جاری به لیگ قهرمانان راه یافتند و هنوز هم حضور دارند. این تیم هم سه مسابقه قبلی خود را برده است ولی هرگز در انگلیس پیروز نبوده است. ناپولی در سه بازی از چهار بازی خود در انگلیس بازنده بود و در آخرین سفر خود به این كشور كه مرحله گروهی فصل جاری بود برابر منچسترسیتی به تساوی دست یافت.

9126**1440





:: برچسب‌ها: ساحل , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: