تهدید و تحریم ایران توسط آمریكا و اسراییل نقض آشكار قوانین بین المللی است
نوشته شده توسط : sadis

وی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت تحریم، تهدید، ترور دانشمندان ایرانی و هر گونه سنگ تراشی علیه برنامه های هسته ای آن كشور علاوه بر نقض قوانین بین المللی، به منزله اعلان جنگ با دولت و ملت ایران تلقی می شود.

این بانوی ضد جنگ اظهار داشت از زمانی كه آمریكا شروع به تهدید و تحریم های یكجانبه علیه ایران كرد، نقض قوانین بین المللی هم آغاز شد.

وی با اشاره به حضور نیروهای دریایی آمریكایی در خلیج فارس تاكید كرد وجود ناوها و هواپیماهای پنتاگون در كنار مرزهای دریایی ایران برخلاف تمامی معاهدات و كنوانسیون های بین المللی است.

او خاطرنشان كرد: خط مشی آمریكا امروز بی قانونی محض و دست زدن به اقدامات جنایتكارانه است، حمله به عراق و افغانستان، تخریب لیبی و كمك به غیرنظامیان مسلح در سوریه همه جنایتكارانه و غیرقانونی هستند.

این بانوی ضدجنگ آمریكایی در پاسخ به این سوال كه مردم آمریكا و سایر كشورها در برابر این همه بی قانونی دولتمردان آمریكایی چه كار باید بكنند، گفت : متاسفانه دادگاه های آمریكا اجازه شكایت از دولت آمریكا را به مردم و تشكل های ضد جنگ نمی دهند.

وی افزود : رمزی كلارك دادستان سابق آمریكا در سال 1986 به دلیل بمباران جنگنده های پنتاگون علیه دولت ریگان شكایت كرد، اما قاضی دادگاه تنها به شكایت او رسیدگی نكرد، بلكه او را به پرداخت جزای نقدی محكوم كرد.

سارا فلاندرز اضافه كرد در دادگاه بین المللی هم نمی تواند كاری انجام داد زیرا در این دادگاه به شكایت فلسطینی ها علیه جنایات بی شمار اسراییل توجهی نمی شود اما تاكنون رهبران هشت كشور آفریقایی در دادگاه لاهه محكوم شده اند، اینها همه نشانه برخوردهای دوگانه است.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به كاخ سفید و دیدار با اوباما گفت : جای بسی تعجب است كه آمریكا به بهانه اینكه اسراییل به ایران حمله نكند، تمامی امكانات و تجهیزاتی كه برای انجام این حمله نیاز دارد، در اختیار او می گذارد.

اروپام 2252**1908 ** 1574





:: برچسب‌ها: نیویورک , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: