نفرزاده: نمایش درخشان این فصل را در بازی فینال هم ادامه می دهیم
نوشته شده توسط : sadis

'فرهاد نفرزاده' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم كاله تیم قدرتمندی است كه با تركیبی از ستاره های والیبال ایران و بهره مندی از یك كادر فنی بسیار خوب در طول این فصل یكی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر بود و در كرج هم موفق شد با نتیجه سه بر یك ما را شكست بدهد.

وی ادامه داد: بدون شك هر دو تیم در این مسابقه با تمام توان خود برای رسیدن به پیروزی و كسب مقام قهرمانی به میدان می آیند و می توانیم انتظار دیدن یك بازی بسیار خوب و تماشایی را داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره شرایط بازیكنان این تیم در آستانه دیدار نهایی گفت: به غیر از آرش كمالوند و وحید والی مصدوم دیگری نداریم و بازیكنان ما با وجود جوانی از نظر روحی كاملا شرایط ایده آلی برای حضور در این مسابقه دارند.

وی تاكید كرد: بر اساس برنامه سه ساله ای كه از سال گذشته تدوین كرده بودیم هدف ما در سال اول قرار گرفتن در میان سه تیم برتر، سال دوم صعود به دیدار نهایی و سال سوم كسب مقام قهرمانی بود. در طول این سه سال هم با رسیدن به این هدف كسب بهترین رتبه ممكن برای ما مطلوب بود.

نفرزاده گفت: بر اساس این برنامه ما با صعود به دیدار نهایی این فصل از لیگ برتر به هدف خودمان رسیده ایم اما در این مسابقه هم با تمام توان به میدان می رویم تا به ناكامی های سایپا در كسب مقام قهرمانی پایان داده شود.

تیم های سایپای البرز و كاله آمل در روزهای چهارشنبه 26، شنبه 27 و دوشنبه 29 اسفندماه در فینال لیگ برتر والیبال به مصاف هم می روند.

2024**1553





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: