لاریجانی:'توسعه و آبادانی'، مساله مهم كشور است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'علی لاریجانی' روز دوشنبه در مراسم 'بهره برداری از سه طرح عمرانی گمرگ قم' تصریح كرد: اگر اقتصادی مطلوب و كشوری غنی نداشته باشیم حتی اگر از نظر سیاسی و فرهنگی هم الهامبخش باشیم امكان محقق كردن آرمانهای انقلاب را نداریم.

وی تاكید كرد: پیش بینی و برنامه ریزی برای تبدیل ایران به قدرت اول منطقه در 20سال آینده در قالب سند چشم انداز، امری هوشمندانه بود كه به هیچوجه جنبه آرمانی ندارد و ایران باید در این جایگاه قرار بگیرد.

لاریجانی با انتقاد از طرح مطالب غیرمهم و حاشیه ای در كشور افزود: این مسایل به نفع كشور نیست و باعث زمینگیر شدن می شود و بجای آن باید وحدت داخلی را تقویت و بستر توسعه و رشد كشور را فراهم كنیم.

وی با بیان اینكه كشور ایران در همه دوران پس از انقلاب با بحران سازی دشمنان مواجه بوده است، بر ضرورت حفظ رابطه مطلوب و صمیمانه حاكمیت و مردم تاكید كرد و آن را موجب اقتدار كشور دانست.

لاریجانی افزود: این رابطه صمیمانه، صیانت بخش و افزایش مشاركت مردم در صحنه ها به نفع امنیت ملی است و دشمنان را از دست اندازی و طمع به كشور ناامید می كند.

وی بر اهمیت اقتصاد قوی، پویا و جذاب تاكید كرد و گفت: هر چقدر كشور از نظر اقتصادی بالنده و پیشرفته باشد، بدخواهی دشمنان كم اثرتر خواهد شد

لاریجانی، برخورداری از نیروی انسانی مطلوب، حوزه های علمیه و روحانیت، نزدیكی به شهرهای بزرگ از جمله تهران و فراهم بودن بستر مناسب را از ظرفیت های قم عنوان و بر ادامه آبادانی این استان تاكید كرد.

سه طرح عمرانی اداره كل گمرگ استان قم روز دوشنبه همزمان با ششمین روز ایام الله دهه فجر با حضور رییس مجلس، رییس كل گمرگ ایران و جمعی از مسئولان استان مورد بهره برداری قرار گرفت و یك طرح نیز كلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا،بهره برداری از سیستم مكانیزه اظهار از راه دور، سالن نگهداری دو هزار و سیصد متری و 'درب گمرگ ـ راه آهن' طرحهای بود كه امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین محوطه تخلیه كانتینری شش هزار متری گمرك قم، طرح دیگری بود كه امروز كلنگ زنی آن انجام شد.

569/ 380/





:: برچسب‌ها: سقوط , رودخانه , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: