استان البرز حركتی پرشتاب برای پیشرفت كشور را آغاز كرده است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' صبح امروز (یكشنبه) در بدو ورود به كرج در جمع خبرنگاران افزود: مردم استان البرز در تمامی زمینه ها در حال حركتی سازنده در مسیر پیشرفت كشور هستند.

رییس قوه مجریه در ادامه دور چهارم سفرهای استانی و در آخرین سفر استانی سال جاری به استان البرز سفر كرده است.

رییس جمهوری گفت: خدا را سپاسگزارم كه آخرین سفر استانی سال 1390 در آستانه بهار و نوروز به استان سرافراز البرز انجام می شود.

احمدی نژاد در ادامه استان البرز را تجلی وحدت و همدلی در كشور دانست و گفت: در این استان بهترین مردم مومن، شجاع، فداكار، پرتلاش و مفید برای ملت ایران و جامعه بشری زندگی می كنند.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود سفر وزیران و معاونان رییس جمهوری به شهرستان های مختلف استان البرز در چارچوب این سفر استانی را یادآور شد و اظهار داشت كه مسوولان با حضور در این شهرستان ها با مردم ملاقات و در شورای اداری مسایل مربوط به شهرستان ها را پیگیری و پروژه های قبلی را ارزیابی می كنند و گزارش خود را در جلسه استانی دولت ارایه خواهند كرد.

رییس قوه مجریه با بیان این كه در این سفر استانی به همه شهرستان های استان البرز سفر خواهد كرد، گفت: در جلسه شورای عالی اشتغال كه در این سفر تشكیل می شود، برنامه های اشتغالزایی در استان بررسی و راهكارها و تدابیر لازم برای تحقق آن اتخاذ می شود.

رییس جمهوری از دیدار با منتخبان و ایثارگران استان به عنوان دیگر برنامه خود در سفر به استان البرز نام برد و گفت كه در جلسه استانی هیات دولت ویژه این استان نیز پروژه های مصوب در سفرهای قبلی بررسی می شود.

احمدی نژاد در ادامه با بیان این كه بخشی از پروژه ها اجرا شده اما تعدادی نیز اجرا نشده است، خاطرنشان كرد كه دولت موانع پروژه های اجرا نشده را بررسی خواهد كرد تا تصمیم گیری های لازم برای تسهیل و تسریع اجرای آنها اتخاذ شود.

رییس قوه مجریه اضافه كرد كه در جلسه استانی هیات دولت پروژه های در دست اجرا ارزیابی خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، دولت در این جلسه به پیشنهادات جدیدی كه در سه سفر قبلی موضوع تازه ای نبوده و پیش از این اهمیت نداشته اما اكنون در زندگی مردم استان البرز موضوعیت پیدا كرده است، خواهد پرداخت.

سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور و دستیار ارشد رییس جمهوری و حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهوری، محمود احمدی نژاد را در بدو ورود به استان البرز همراهی می كردند.

رییس جمهوری قرار است پس از استقبال مردمی در ورزشگاه مخابرات شهرستان كرج در جمع مردم این دیار سخنرانی كند و از برنامه های دولت برای پیشرفت كشور و استان البرز سخن بگوید.

سیام**9012**9132**1478**2026





:: برچسب‌ها: رودخانه , پاریس , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: