آشپزی مادر دروگبا برای ساحل عاجی ها در جام ملت های آفریقا
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری ها، 'كلوتیلد دروگبا' در آشپزخانه ای در یكی از ورزشگاه های حاشیه شهر مالابو در گینه استوایی برای حدود 60 نفر از ساحل عاجی ها غذاهای سنتی مثل جوجه و ماهی با برنج، موز، سیب زمینی و سس های مختلف تدارك می بیند.

وی در این باره گفت: هر كسی علایق خودش را دارد و این چیزی است كه من دوست دارم انجام بدهم تا به مردم كمك كنم. می خواهم به هر طریقی از پسرم حمایت كنم. با این كار نه تنها از پسرم بلكه از كشورم حمایت می كنم.

مادر دروگبا در جام جهانی 2006 آلمان هم برای هواداران تیم ساحل عاج آشپزی كرده بود.

تیم ملی فوتبال ساحل عاج كه یكی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آفریقا به شمار می رود، قبل از آخرین بازی خود در گروه دوم این رقابت ها مقابل آنگولا، صعود خود به مرحله یك چهارم نهایی را قطعی كرده بود.

بازیكنان این تیم كه ستاره چلسی هم یكی از آنها است در هتل مجللی در خارج از شهر مالابو اقامت دارند و این در حالیست كه مادر دروگبا مشغول تكه كردن جوجه ها در آشپزخانه ای نه چندان تمیز است.

وی قبل از مصاحبه با بیان اینكه' كسی نباید مادر دروگبا را در این وضعیت ببیند'، اجازه خواست تا دستانش را بشوید و خودش را كمی بیاراید.

كلاتیلده می گوید: بهترین لحظه زمانی است كه غذای خوبی آماده می كنم و مردم راضی می شوند. اما بهتر از آن وقتی است كه دیدیه گل می زند و تیم ما می برد.

وی معتقد است: بهترین غذا دستپخت مادر است اما دیدیه مجبور است غذای هتل را بخورد كه تعریفی ندارد. او باید در كنار تیم باشد.

مادر دروگبا با اشاره به دوران كودكی پسرش افزود: در فرانسه می گویند باید به كودكان زیاد سوپ بدهید تا قوی شوند. دیدیه از بچگی جثه بزرگی داشت به همین دلیل همه فكر می كردند كه حتما خیلی به او سوپ داده ام در حالیكه غذای مورد علاقه او پوره موز بود.

كلوتیلد ظاهرا بعد از اینكه دروگبا به یك بازیكن مشهور تبدیل شد، تعجب چندانی نكرده چون زمان بارداری او از هواداران پر و پا قرص 'فرانس بكن باوئر' بوده و دلش می خواسته فرزندش روزی فوتبالیست بزرگی شود.

مادر دروگبا مطمئن است، پسرش حتی بدون غذاهای دستپخت او هم می تواند جام قهرمانی جام ملت های آفریقا را بالای سر ببرد.

9126**1553





:: برچسب‌ها: سبز , بریتانیا , د ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: