نوشته شده توسط : sadis
شورای نظامی مصر

شورای نظامی شرایط داوطلبان نامزدی انتخابات را اعلام کرده اما تاریخ قطعی انتخابات مشخص نیست

شورای نظامی حاکم بر مصر شرایط نامزدهای نخستین انتخابات ریاست جمهوری مصر را اعلام کرده است.

در اطلاعیه شورای عالی نظامی، ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طی ماه های آینده، آمده است که کسانی می توانند به عنوان نامزد تصدی سمت ریاست جمهوری مصر در انتخابات شرکت کنند که از والدین مصری در مصر متولد شده باشند و دارای تابعیت دوگانه و همسر خارجی نباشند.

داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری باید مورد تایید دست کم سی تن از اعضای پارلمان یا سی هزار تن از شهروندان واجد حق رای قرار گیرند و این چنین تاییدیه ای را هنگام ثبت نام برای ورود به رقابت های انتخاباتی ارائه دهند.

ظاهرا هدف از این شرط این است که از ورود افرادی به صحنه انتخابات جلوگیری شود که نمی توان آنان را نامزدهای جدی و دارای امکان پیروزی در انتخابات تلقی کرد.

هنوز تاریخ قطعی برگزاری انتخابات تعیین نشده اما شورای نظامی گفته است که رای گیری قطعا تا قبل از پایان ماه ژوئن - شش ماه دیگر - برگزار می شود و این شورا قدرت را به رئیس جمهوری منتخب مردم واگذار خواهد کرد.

سخنگوی گروه مشاوران غیرنظامی شورای نظامی گفته است که این شورا راه های انتقال هرچه سریعتر قدرت به دولت غیرنظامی را مورد بررسی قرار داده و مایل است هرچه زودتر به وظایف نظامی خود بازگردد.

وی گفته است که یکی از توصیه هایی در این زمینه شده کاهش فرصت زمانی است که برای هیات یکصد نفره تدوین قانون اساسی جدید مصر برای تکمیل این سند و برگزاری همه پرسی قانون اساسی منظور شده است.

به گفته سخنگوی گروه مشاوران شورای نظامی، در صورت کاهش این مدت، ممکن است انتخابات در ماه مه انجام گیرد.

در پی کناره گیری حسنی مبارک، رئیس جمهوری سابق مصر در فوریه سال گذشته، شورای نظامی حاکم قانون اساسی مصوب سال ۱۹۷۱ این کشور را به حالت تعلیق در آورد.

رهبر فراکسیون اخوان المسلمین در پارلمان

اخوان المسلمین بزرگترین جناح حزبی در مجلس سفلای پارلمان مصر را تشکیل می دهد

این قانون در سال های ۱۹۸۰ عمدتا برای تغییراتی در زمینه منشا قانونگذاری و در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به منظور افزایش فرصت مشارکت احزاب مختلف در انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری اصلاح شده بود اما مخالفان حکومت وقت، این اصلاحات را کافی ندانستند.

در اواخر ماه فوریه سال گذشته، اصلاحات در چند ماده از این قانون در یک همه پرسی به تصویب رسید اما در ماه مارس، شورای نظامی حاکم اعلام کرد که تا زمان تصویب قانون اساسی جدید، بر اساس یک قانون اساسی موقت امور کشور را اداره خواهد کرد.

هفته گذشته پارلمان جدید مصر آغاز به کار کرد و مجمع خلق - مجلس سفلای پارلمان - کمیته ویژه ای را برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و یا فعالیت یک رئیس جمهوری موقت تا زمان تکمیل و تصویب قانون اساسی جدید تشکیل داد.

نخستین انتخابات دموکراتیک

از زمان کودتای منجر به سقوط نظام سلطنتی مصر در سال ۱۹۵۲ هرگز در این کشور انتخابات آزاد ریاست جمهوری برگزار نشده است.

طی حدود شصت سال از زمان کودتا تا کناره گیری حسنی مبارک، این سمت تنها در اختیار چهار نفر قرار داشت که همگی نظامی بودند: ژنرال محمد نجیب، رهبر کودتای نظامی سال ۱۹۵۲ که پس از حدود یک سال از این مقام برکنار شد، جمال عبدالناصر از سال ۱۹۵۴ تا زمان درگذشت او در سال ۱۹۷۰، محمد انور السادات از سال ۱۹۷۰ تا زمان ترور او در سال ۱۹۸۱ و حسنی مبارک.

ناصر (راست)، مبارک و سادات

رئیسان جمهوری مصر از ۱۹۵۴ تا ۲۰۱۱ : ناصر (راست)، سادات (چپ) و مبارک

طبق قانون اساسی مصوب سال ۱۹۷۱ و اصلاحیه بعدی آن، انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله ای بود و رئیس جمهوری توسط اکثریت نمایندگان مجمع خلق تعیین می شد که همواره از اعضای حزب حاکم تشکیل می یافت.

طبق اصلاحیه های سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ انتخاب رئیس جمهوری به رای مستقیم مردم واگذار شد اما قواعد و مقررات ناظر بر انتخابات عملا مشارکت آزادانه و پیروزی مخالفان حکومت در چنین انتخاباتی را ناممکن می کرد.

انتظار می رود نخستین انتخابات ریاست جمهوری مصر از زمان پیروزی قیام مردم این کشور در سال گذشته، با رقابت شدید نامزدهای انتخاباتی همراه باشد.

در انتخابات پارلمانی مصر، گروه های اسلامگرا توانستند اکثریت کرسی ها را در مجلس سفلی به خود اختصاص دهند و پیروزی آنان باعث نگرانی احزاب و شخصیت های لائیک و لیبرال در مورد احتمال سازش اسلامگرایان و شورای نظامی حاکم بر سر تقسیم قدرت شد.

به گفته آنان، این امکان وجود دارد که نظامیان با تسلط اخوان المسلمین بر مسایل اجتماعی موافقت کنند و در مقابل، اسلامگرایان حق وتوی نظامیان در زمینه سیاست خارجی و امور دفاعی را بپذیرند.

اخوان المسلمین، که یک تشکل اسلامگرای میانه رو محسوب می شود، و افراد نزدیک به شورای نظامی حاکم این اتهام را رد کرده اند.

در حال حاضر، از چهار تن از شخصیت های سیاسی مصر به عنوان نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری نام برده می شود: عمرو موسی، وزیر خارجه اسبق مصر و دبیرکل سابق اتحادیه عرب، حازم صلاح ابواسماعیل ، مجری سرشناس تلویزیونی و از فعالان وابسته به اخوان المسلمین، عبدالمنعم ابوالفتوح، دبیرکل یک تشکل پزشکی و از اعضای سابق کادر رهبری اخوان المسلمین و محمد سلیم العوا، از پژوهشگران اسلامی.

پیشتر، محمد البرادعی، مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی که پیش از سقوط حسنی مبارک نیز گفته بود داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی است، یکی از نامزدهای جدی انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شد اما اخیرا خبر انصراف او از نامزدی در انتخابات سال جاری انتشار یافته است.



:: برچسب‌ها: قرمز , مردم , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سازمان داوطلبان هلال احمر، این افراد نیازمند پس از معرفی به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و تایید وضعیت اضطراری آنها از سوی مراجع ذیصلاح، حمایت می شوند.

معاونت خدمات حمایتی این سازمان برای ارائه این خدمات در هفته اول بهمن ماه بیش از 246 میلیون ریال خدمات حمایتی به نیازمندان معرفی شده، ارائه كرد.

طی این مدت، 70 نفر به معاونت خدمات حمایتی این سازمان معرفی شدند كه 12 نفر از آنان از سوی مجلس شورای اسلامی، 22 نفر از سوی موسسه امدادگران و 18 نفر از طریق سایر مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، همچنین ارایه خدمات به 18 نفر از معرفی شدگان به این معاونت در حال انجام است.

معاونت خدمات حمایتی 246 میلیون و یكصد هزار ریال تاكنون خدمات ارایه كرده است.

اجتمام**9105**1572



:: برچسب‌ها: شب , رنگ , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا،سید مهدی هاشمی در نشست خبری فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب افزود: سازمان تربیت بدنی قبلا در حق تیراندازی و جامعه تیراندازان كشور ظلم كرده است.

وی با بیان اینكه 'یاد گرفته‌ایم شرایط را بهتر از آن چیزی كه است، جلوه دهیم' اظهار داشت: همانطور كه بارها گفته ام در گذشته در حق فدراسیون تیراندازی جفا شده است.

وی افزود: به هر حال اكنون وزارت ورزش شكل گرفته و وزیر جدید تصدی امور ورزش را برعهده گرفته، سوال این است چرا برخی دوستان هنوز سیاستهای گذشته را دنبال می كنند و از فدراسیون تیراندازی حمایت نمی كنند.

** بدهی ها نسبت به گذشته كمتر نشده است

رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به بهبود وضعیت مالی این فدراسیون گفت: اگر چه از زمان شكل‌گیری وزارت ورزش شرایط بودجه‌ای بهتر شده است اما بدهی‌ها نسبت به گذشته هنوز كمتر نشده است.

وی افزود: با این وجود هیچ یك از برنامه‌های خود را به خاطر مشكلات مالی لغو نكردیم.

** متاسفانه تعرفه لوازم آرایشی از سلاح ورزشی كمتر است

هاشمی در ادامه با تاكید بر اینكه در بحث تامین سلاح و ادوات تسلیحاتی با مشكلات عدیده‌ای مواجه هستیم، گفت: متاسفانه بعد از اینكه سلاح و تجهیزات ورزشی در لیست تحریم‌ها قرار گرفت با مشكلات زیادی در این حوزه مواجه شدیم.

رییس فدراسیون تیراندازی افزود: جای تاسف است كه تعرفه سلاح و تجهیزات ورزشی امروز در كشور از تعرفه لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر است، البته مسوولان گمرك همكاری‌ می كنند و حتی رییس جمهوری هم در این قضیه وارد شده اما هنوز مشكلات ما به قوت خود باقی است.

** موضوع المپیك برای مسوولان وزارتخانه در اولویت نیست

عضو هیات اجرایی كمیته ملی المپیك در ادامه در خصوص فعالیت ستاد ساماندهی المپیك نیز گفت: این ستاد در مسیر واقعی خود قرار گرفته است.

وی افزود: ‌اگرچه كه موضوع المپیك به طور جدی در كمیته ملی المپیك دنبال می‌شود اما نمی‌دانم چرا بدنه وزارت ورزش و این ستاد هنوز برای پشتیبانی از المپیكی‌ها سرخط نشده و این موضوع، موضوع اصلی آن‌ها نیست.

در تیراندازی اصطلاح 'سرخط شدن' به معنی قرار گرفتن تیرانداز در محل مسابقه و آمادگی وی برای شلیك به هدف است.

وی افزود: ما در طول این مدت تنها دو جلسه با ستاد ویژه بازی‌های المپیك لندن در وزارت ورزش برگزاری كردیم كه قطعا اگر می‌خواهیم مسیر بهتری را طی كنیم باید این قبیل نشست‌ها پیش از این برگزار شود.

** پرچمدار كاروان ایران در المپیك با نزدیك شدن به المپیك مشخص می شود

عضو هیات اجرایی كمیته ملی المپیك در رابطه با بحث پرچم دار كاروان ایران در بازی های المپیك 2012 لندن نیز گفت: گمانه زنی های زیادی صورت گرفته است اما هنوز هیچ فرد خاصی مشخص نشده است.

وی افزود: به عنوان یكی از اعضای هیات پیشنهاد كرده‌ام كه یك خانم پرچمدار ایران شود هر چند كه این موضوع طی ماههای پایانی منتهی المپیك لندن مشخص خواهد شد.

** افتخارات زیادی تیراندازان در دو سال اخیر بدست آوردند

هاشمی در خصوص وضعیت تیم های ملی تیراندازی نیز گفت: در سال جاری 2 مسابقه قهرمانی آسیا در رشته‌های مختلف حضور پیدا كردیم و موفق به كسب مدال‌های رنگارنگی شدیم و در مجموع حضور در مسابقات كویت و قطر موفق شدیم 9 مدال طلا 8 نقره و 13مدال برنز كسب كنیم.

وی تصریح كرد: اگر قرار به مقایسه بود، بعید می‌دانم رشته یا فدراسیونی باشد كه در طول یك سال موفق به گرفتن 30 مدال رنگارنگ قهرمانی آسیا شده باشد.

رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینكه كسب این افتخارات در گذشته این رشته بی‌سابقه بوده، گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2007تنها یك مدال برنز كسب كردیم اما اكنون توانسته‌ایم 13 مدال با ارزش بدست آوریم.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دیگر این فدراسیون گفت: در كنار افتخار آفرینی در مسابقات مختلف، توانستیم رضایت كنفدراسیون تیراندازی آسیا را برای كسب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 كسب كنیم.

هاشمی همچنین كسب كرسی‌های بین المللی را یكی دیگر از موفقیت‌های فدراسیون متبوعش دانست و گفت: من عضو هیات اجرایی فدراسیون آسیا شده ام و دو نفر دیگر از همكاران در فدراسیون، عضو كمیته فنی و پزشكی كنفدراسیون آسیا شده اند.

وی از دیگر افتخارات این فدراسیون را كسب 3 سهمیه المپیك لندن خواند و گفت: هرچند كسب مدال در المپیك بسیار سخت است اما غیر ممكن نیست.

هاشمی گفت: اگر پشتیبانی لازم از تیراندازی در المپیك صورت گیرد این شانس وجود دارد كه بتوانیم به یك مدال در تیراندازی دست یابیم.

** هنوز نفرات اعزامی به المپیك مشخص نشده اند

رییس فدراسیون تیراندازی در ادامه با بیان اینكه سهمیه المپیك به تیم ایران نه ورزشكار خاصی اختصاص یافته است، افزود: هنوز تكلیف تیراندازان ایرانی به بازی های المپیك مشخص نشده است چرا كه كمیته فنی می خواهد بهترین نفرات به لندن اعزام شود.

وی افزود: با این وجود ورزشكارانی كه موفق به كسب سهمیه شده اند در واقع بهترین تیراندازان ما هستند و به احتمال فراوان در لندن نیز پتانسیل بالای خود را نشان خواهند داد.

1346/**1440



:: برچسب‌ها: باغ وحش , عکس , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis
شورای هماهنگی راه سبز امید

شورای هماهنگی راه سبز امید، پیش از زندان خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و با هدف هماهنگ کردن اقدامات اعتراضی منتقدان حکومت ایران تشکیل شد

شورای هماهنگی راه سبز امید با صدور بیانیه‌ای از مردم تهران و شهرهای دیگر ایران خواسته است در روز ۲۵ بهمن به اقدام اعتراضی علیه حکومت ایران بپردازند.

این بیانیه که امروز ۱۰ بهمن (۳۰ ژانویه) در سایت های کلمه و سحام نیوز منتشر شده، از منتقدان حکومت خواسته تا برای نشان دادن اعتراض خود، در زمان و مکان‌هایی مشخص به "پیاده روی سکوت" بپردازند.

شورای هماهنگی، مناسبت این فراخوان را سالگرد تظاهرات خیابانی ۲۵ بهمن و همچنین آغاز زندان خانگی "رهبران جنبش سبز" دانسته است.

سال گذشته، میرحسین موسوی و مهدی کروبی از هواداران خود دعوت کردند که در اعلام همبستگی با اعتراضات مردم کشورهای منطقه علیه حکومت‌های خود، دست به راهپیمایی بزنند.

در پی این فراخوان، ده‌ها هزار نفر از معترضان و چند هزار نفز از نیروهای امنیتی در تهران و برخی دیگر از شهرهای ایران به خیابان‌ها آمدند.

در واکنش به این اعتراض، حکومت ایران اقدام به زندان خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد و فاطمه کروبی کرد که سه نفر نخست کماکان در حصر قرار دارند.

شورای هماهنگی راه سبز امید در بیانیه جدید، از منتقدان حکومت درخواست کرده که با "حفظ هوشیاری و التزام به خط مشی جنبش در پایبندی به اصل عدم توسل به خشونت"، از "هرگونه سوء استفاده احتمالی" از حرکت اعتراضی خود جلوگیری کنند.

این شورا همچنین از نیروهای انتظامی خواسته است "به حقوق قانونی هموطنانشان احترام بگذارند و به جهانیان نشان دهند که مانند نیروهای سرکوبگر نظام‌های استبدادی عمل نخواهند کرد".

"شورای هماهنگی راه سبز امید از نیروهای انتظامی خواسته است 'به حقوق قانونی هموطنانشان احترام بگذارند' و به جهانیان نشان دهند که مانند 'نیروهای سرکوبگر نظام‌های استبدادی' عمل نخواهند کرد"

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: "این حق انسانی و قانونی و شرعی ایرانیان است که به وضع کنونی زندگی خود و نیز شرایط کشور خویش اعتراض کنند".

شورای هماهنگی راه سبز امید، دو هفته پیش با صدور بیانیه ای ۲۵ بهمن تا زمان برگزاری انتخابات مجلس در روز ۱۲ اسفند را فرصت مناسبی برای "تبلور و ابراز مجدد جنبش سبز" خوانده و از تمام حامیان این جنبش به ویژه جوانان و دانشجویان خواسته بود تا "چشم اندازهای این جنبش را در این دوره زمانی پی گیری کنند".

هفته پیش نیز ۳۹ زندانی سیاسی ایران از طیف های گوناگون، با امضای بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرده بودند که به "گسترش و تعمیق جنبش اعتراضی" بپردازند و برای آزادی "رهبران در حصر و حبس خود" بکوشند.



:: برچسب‌ها: گل , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

'زهرا حلاجی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بیماران، نواحی انتهایی اندام ها كمترین پاسخ درمانی را به روش فوتوتراپی داشته اند.

وی خاطرنشان كرد همچنین این تحقیق نشان می دهد هر چه بیماران برای انجام درمان ها زودتر مراجعه كنند، پاسخ آنان به درمان نیز بهتر است.

این متخصص پوست یادآور شد استفاده از روش اشعه درمانی به عنوان نخستین شیوه درمانی در فوتوتراپی به كار گرفته می شود كه در آن برای از بین بردن لك های بی رنگ پوست از اشعه استفاده می شود.

حلاجی افزود: اكنون در كشورهای اروپایی روی شیوه درمانی جدیدی كار می كنند كه در این شیوه برای مبتلایان ویتیلیگو، دو ماه از روش های فوتوتراپی استفاده و یك ماه استراحت می كنند كه گفته می شود این روش درمانی در بهبود بیماری، موثرتر عمل می كند.

اجتمام**9185**1572



:: برچسب‌ها: به من , ظروف چینی , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، روزنامه های الامارات الیوم، البیان، الاتحاد و شبكه های ورزشی امارات عربی متحده روز سه شنبه از عقد قرارداد

'لوكا تونی' بازیكن تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه 'یوونتوس' این كشور با تیم 'النصر' امارات عربی متحده به مدت یك سال خبر دادند.

تونی در تیم النصر امارات، جایگزین 'رودریگو كاریكا' بازیكن برزیلی می شود كه به تازگی با فسخ قرارداد از تیم النصر امارات جدا شده است.

'عبدالله البنای' رییس كمیته فنی باشگاه النصر امارات در این باره اظهار داشت: این بازیكن، امروز (سه شنبه) برای شركت در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه وارد شهر دوبی می شود.

البنای افزود: تمام مراحل اداری برای ورود بازیكن تیم ملی فوتبال ایتالیا به دوبی انجام شده است.

تیم فوتبال النصر امارات هم اكنون با سه امتیاز كمتر نسبت به تیم العین، در رده دوم لیگ فوتبال امارات عربی متحده قرار دارد و با جذب 'تونی' بسیار امیدوار است تا ضمن صدرنشینی در لیگ فوتبال این كشور، در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز بدرخشد.

تیم فوتبال النصر امارات در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های سپاهان اصفهان (ایران)، الاهلی عربستان سعودی و 'لخویا'ی قطر همگروه است.

7132 / 1589



:: برچسب‌ها: تایوان , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

'سوسن صفاوردی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: 200 مقاله داخلی و 30 مقاله خارجی به دبیرخانه همایش بانوان برگزیده آسمانی ارسال شده است.

دبیر این همایش با اشاره به بعد علمی همایش بانوان برگزیده آسمانی افزود: جمعی از وزرا، كارشناسان ارشد، صاحب نظران و اندیشمندان كشورهای مختلف در این همایش شركت می كنند.

وی با اشاره به استخراج 10 هزار فیش از آیات قرآنی و روایت، گفت: بر این اساس، 9 شاخص در میان این چهار بانوی برگزیده حضرات آسیه، مریم، خدیجه و فاطمه (س) از جمله صدق، ایمان، مودت، رحمت، خویشتن داری و مقاومت به عنوان وجوه مشترك شناسایی شدند.

به گفته وی، سه محور این همایش برسه اصل تكامل، تعادل و تعالی استوار است كه از وجوه مشترك این بانوان و همچنین فرمایشات امام راحل(ره) در موضوع زن برگرفته شده است.

صفاوردی، همچنین از برگزاری نشست هایی با حضور مولفان و استادان حوزه و دانشگاه در موضوع این چهاربانوی برگزیده خبر داد و گفت: در این نشست ها با افرادی كه تالیفاتی در این زمینه داشته اند برای رسیدن به یك نقطه شروع، مسایلی مطرح شد.

اجتمام**9134 **1569**



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , ساحل , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis


:: برچسب‌ها: جدید , درخت , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت رسمی اینترنتی باشگاه پرسپولیس تهران، تمرین سرخپوشان در حالی در غیاب وحید هاشمیان، مامادوتال و كنعانی دنبال شد كه غلامرضا رضایی، علی كریمی، مازیار زارع و حمیدرضا علی عسكری با هماهنگی كادر فنی از تمرین امروز (سه شنبه) معاف شدند.

هر چند علیرضا محمد كه از ناحیه آرنج آسیب دیده بود، همپای دیگر سرخپوشان تمرین كرد.

تمرین امروز سرخپوشان را همچنین علی پروین و جواد حسن زاده از نزدیك به نظاره نشستند و غلامرضا رضایی برای دقایقی در باره آخرین وضعیت خود با پروین صحبت كرد.

'مصطفی دنیزلی' برای تمرین امروز، از زمان بازی فوتبال كم كرد و یك سری تمرینات اختصاصی و تاكتیكی را در دستور كار قرار داد. كار روی ضربات ایستگاهی از برنامه هایی بود كه سرمربی سرخپوشان در هر دو حالت حمله و دفاع روی آن تاكید داشت.

'انور لوگوشیچ' مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس هم امروز فرصت بیشتری داشت تا با دروازه بان هایش كار كند.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: خام , مرخصی , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رهبران كمیته نامزدی اسپانیا برای میزبانی المپیك 2002 می گویند، بحران مالی این كشور نباید بر سومین درخواست مادرید برای میزبانی المپیك تاثیر بگذارد و این بازیها می تواند اسپانیا را از ركورد اقتصادی نجات دهد.

مادرید با رونمایی از یك نشان رنگارنگ، تازه ترین برنامه های تبلیغاتی خود را بعد از شكست در كسب میزبانی المپیك 2012 و 2016 را تشدید كرده است.

به دنبال ركورد اقتصادی در اسپانیا از هر چهار نفر در این كشور یكی بیكار است و میزان بیكاری در بین جوانان به 45 درصد می رسد.

این درحالی است كه برگزاركنندگان این بازیها معتقدند المپیك می تواند به اسپانیا كمك كند از ركورد طولانی بیرون بیاید.

الخاندرو بلانكو رییس كمیته المپیك اسپانیا و مسئول كمیته نامزدی المپیك 2020 گفت: امروز روز مهمی برای ورزش اسپانیا و آینده كشور است.

وی افزود: ما میزبانی المپیك را می خواهیم و از عهده میزبانی آن برمی آییم. ما به المپیك نیاز داریم و این میزبانی را به جامعه و جوانانی كه ما را تشویق می كنند بدهكاریم.

این در حالی است كه بودجه برنامه نامزدی برای بازیهای المپیك اسپانیا با 40 درصد كاهش به حدود 35 میلیون دلار رسیده است.

نشان جدید اسپانیا كه طراح آن یك دانشجوی دانشگاه است و روز دوشنبه رونمایی شد نسل جوانتر را خطاب قرار داده است.

آنا بوتلا شهردار مادرید و دولت اسپانیا حمایت كامل خود را از نامزدی اسپانیا برای المپیك 2020 اعلام كرده اند.

میزبانی المپیك 2016 به ریودوژانیرو و المپیك 2012 به لندن داده شد و اسپانیا در رقابت با آنها ناكام ماند.

مادرید برای میزبانی المپیك 2020 با رم، توكیو، استانبول، دوحه قطر و باكو رقابت می كند. اسناد داوطلبان میزبانی باید تا 15 فوریه به كمیته بین المللی المپیك ارسال شود و شهر میزبان سپتامبر 2013 انتخاب می شود.

نشان المپیك 2020 مادرید یادآور نشان رنگارنگ 2016 این شهر است و پیام آن نیز به پیامهای قبلی نامزدی مادرید برای المپیك شباهت دارد. این نشان برگرفته از بنای یادبود قرن هجدهم به نام 'پوئترا دو الكالا' است كه زمانی دروازه اصلی شهر بوده است.

**1584**1440



:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()