نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'مرضیه وحید دستجردی' افزود: برای اجرای طرح هوشمند سازی كارت‌های سلامت تا پایان برنامه پنجم توسعه، مشكلی وجود ندارد و برای اجرای آن باید زیر ساخت ها در استان ها آماده شود.

وی خاطرنشان كرد تا زمانی كه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح هوشمند شدن كارت‌های سلامت را در استان ها فراهم كند، كار سخت افزاری در وزارت بهداشت انجام می شود.

دستجردی یادآور شد در زمینه نرم افزاری هم تا حد ممكن از طریق كارت های تلفن همراه اقدامات اولیه را انجام خواهیم داد.

اجتمام**9185 ** 1569**



:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis
بانک های ایران

هادی قوامی، عضو شورای پول و اعتبار ایران، امروز به رسانه های این کشور گفت که اگر بانک‌ها بتوانند با اقداماتی سود سپرده را از ۲۰ درصد هم بیشترکنند، منع قانونی برای این کار وجود ندارد

شورای پول و اعتبار ایران به بانک های این کشور اجازه داد که به صورت رقابتی نرخ سود سپرده های خود را افزایش دهند.

شورای پول و اعتبار ایران روز سه شنبه (۱۱ بهمن - ۳۱ ژانویه) در جلسه ای با افزایش یکسان نرخ سود سپرده بانکی مخالفت کرد.

بدین ترتیب این شورا با هدف ایجاد "فضای رقابتی" میان بانک های ایرانی به آنها اجازه داد که "بنابر ظرفیت خود" سود بانکی را افزایش دهند.

هادی قوامی، عضو شورای پول و اعتبار ایران، امروز به رسانه های این کشور گفت که اگر بانک‌ها بتوانند با اقداماتی سود سپرده را از ۲۰ درصد هم بیشترکنند، منع قانونی برای این کار وجود ندارد. اگرچه به گفته این مقام ایرانی "شاید در شرایط کنونی اقتصاد، امکان چنین کاری وجود نداشته باشد."

افزایش بی سابقه بهای سکه و ارزهای خارجی در بازار ایران طی چند هفته گذشته، یکی از دلایل اصلی این تصمیم گیری اعلام شده است.

مصوبه جدید شورای پول و اعتبار در حالی اعلام می شود که پیشتر این شورا به همراه بانک مرکزی ایران اعلام کرده بودند که در ادامه سیاست‌های پولی و مالی جدید خود، نرخ سود بانکی را رقابتی و در اختیار بانک‌ها خواهند گذاشت اما شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌های خصوصی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند که نرخ سود یکسانی را برای همه بانک‌ها اعمال کنند.

اما آقای قوامی امروز با اعلام تصمیم تلاش برای "رقابتی کردن فضای بانک ها" گفت که تصمیم شورای پول و اعتبار ایران به منزله قانون است و بر تصمیم شورای هماهنگی بانک ها و کانون بانک های خصوصی ارجحیت خواهد داشت.

به عقیده ناظران، سیاست های جدید دولت ایران درباره افزایش نرخ سود سپرده های بانکی واکنشی است که احتمالا دولت این کشور "ناچار" به اتخاذ آن شده است در حالی که این استراتژی با آنچه محموداحمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در شش سال و نیم گذشته در پیش گرفته بود متفاوت و مغایر است.



:: برچسب‌ها: باند , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) دبیر كل اتحادیه بین المجالس اسلامی تصریح كرد: كشورهای اسلامی خواستار زندگی در محیطی هستند كه عاری از سلاح های كشتار جمعی باشد. از این رو سازمان ملل باید به اسرائیل دستور دهد كه به قطعنامه های مربوط به خلع سلاح هسته ای پایبند شود.

محمد ارول كیلیك در ادامه با تاكید بر ضرورت اتحاد كشورهای اسلامی برای مقابله با اسرائیل، خاطرنشان كرد: ما باید به منظور مقابله با اسرائیل، توقف توسعه شهرك سازی و پایان دادن به محاصره غزه با هم متحد شویم.

وی خاطرنشان كرد: اتحادیه بین المجالس اسلامی از فلسطین به عنوان یك كشور مستقل كه می تواند نقش فعالی به عنوان عضو سازمان ملل ایفا كند، به طور كامل حمایت می كند.

دبیركل اتحادیه بین المجالس اسلامی تصریح كرد: ما كشورهای عضو این اتحادیه با فعالیت های تروریستی كه توسط هر كشور و گروه های كوته بین انجام شود، مقابله می كنیم و خواستار گفت و گوهای سازنده بین اسلام و سایر مذاهب هستیم.

مرزوقی علی رییس اتحادیه بین المجالس اسلامی كه در حال حاضر ریاست مجلس اندونزی را نیز بر عهده دارد، پیش از این تاكید كرده بود كه این سازمان باید یك موضع مشخص علیه جرایم گوناگون انجام شده توسط رژیم صهیونیستی ازجلمه دستگیری 'عزیز دویك' رییس مجلس فلسطین اتخاذ كند.

آساق**335



:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری ها، در همین راستا باشگاه های انگلیس كه ژانویه گذشته 225 میلیون پوند خرج كرده بودند، امسال مخارجشان در نقل و انتقالات به سختی به 50 میلیون پوند رسید.

'آرسن ونگر' سرمربی آرسنال در این باره گفت: ظاهرا كل اروپا به دلیل مسائل اقتصادی سعی كرده كمی محتاط تر عمل كند.

یوفا هفته گذشته اعلام كرد مجموع بدهی های 665 باشگاه اروپایی به مرز 11 میلیارد دلار رسیده است.

منچسترسیتی تنها در سه سال گذشته بیش از یك میلیارد دلار روی بازیكنان جدید خود سرمایه گذاری كرده بود. با وجود این مالكان عرب و ثروتمند آن هم هزینه های خود را محدود كرده اند تا از ضرر و زیان 308 میلیون دلاری سالانه خود بكاهند.

'روبرتو مانچینی' سرمربی سیتی در این فصل فقط 'داوید پیزارو' بازیكن 23 ساله تیم رم را به صورت قرضی به خدمت گرفته است تا خط میانی تیمش را تقویت كند.

این باشگاه كه سه شنبه 1 بر صفر مقابل اورتون شكست خورد، 'وین بریج' مدافع خود را نیز به ساندرلند قرض داده است.

از طرفی دیگر مشكل 'كارلوس ته وز' همچنان لاینحل باقی مانده است. این بازیكن از سپتامبر تاكنون به دلیل اختلاف با سران باشگاه به میدان نرفته است و بعد از چندین ماه كشمكش هنوز نتوانسته جواز انتقال خود به یك باشگاه دیگر را بگیرد.

یكی از باشگاه هایی كه تمایل داشت این بازیكن آرژانتینی را به خدمت بگیرد، پاری سن ژرمن فرانسه بود كه پس از حضور مالكان قطری در آن، دستش باز شده است.

این باشگاه با وجود تلاش هایی كه برای به خدمت گرفتن بازیكنان بزرگی چون 'دیوید بكام' و 'الكساندر پاتو' انجام داد، نتوانست به نتیجه برسد و فقط 'تیاگو موتا' هافبك اینترمیلان را خرید.

'لئوناردو' مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت: خرید بازیكن در فرانسه دشوارتر از اسپانیا یا انگلیس است. اما همه چیز می تواند تغییر كند.

از طرفی احتمال دارد پاری سن ژرمن مخارجش را كم كرده باشد تا بر اساس قوانین جدید یوفا از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم نشود.

بر اساس این قوانین كه از ژوییه 2011 اجرایی شده است و به مدت دو سال ادامه خواهد داشت، مجموع ضرر و زیان باشگاه ها در برآورد اول باید كمتر از 58 میلیون دلار باشد. و اگر باشگاه هایی مدام ضرر بدهد از شركت در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014 محروم خواهد شد.

'آلن سویتزر' مدیر گروه تجارت ورزشی شركت 'دلویت' می گوید: قوانین جدید قطعا روی نقل و انتقالات تأثیر گذاشته است.

باشگاه تاتنهام پركارترین تیم لیگ برتری در روز سه شنبه بود. این باشگاه 'لوییس ساها' را از اورتون خرید اما یك مهاجم دیگر یعنی 'رومن پاولیوچنكو' را به لوكوموتیو مسكو داد. دو بازیكن دیگر یعنی 'سباستین باسونگ' و 'استیون پینار' را نیز به صورت قرضی تا پایان فصل در اختیار تیم های وولورهمپتون و اورتون قرار دارد.

كویینز پارك رنجرز نیز در تلاش برای جلوگیری از سقوط دو مهاجم به خدمت گرفت. این دو مهاجم 'جبرییل سیسه' از لاتزیو و 'بابی زامورا' از فولام هستند.

فولام نیز 'پاول پوگربنیاك' مهاجم روس اشتوتگارت را جایگزین زامورا كرد.

'ماركوس اولسون' از تیم سوییسی هالمستاد، به برادر دوقلویش مارتین در تیم در آستانه سقوط بلكبرن پیوست.

در بین آمریكایی ها 'میكس دیسكرود' به صورت قرضی از استابك نروژ به ژانت بلژیك رفت و باشگاه دسته دومی اینگولستادت آلمان قرارداد 'ادسون بادل' را پایان داد.

چلسی سال گذشته 80 میلیون دلار در ازای 'فرناندو تورس' پرداخت كرد اما این كار جلوی ضرر و زیان 109 میلیون دلاری آنها در سال گذشته مالی را نگرفت.

تنها داد و ستد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ژانویه خرید 'كوین دی بروین' از ریسینگ خنك بود ولی این بازیكن تا پایان فصل را باید به صورت قرضی در باشگاه بلژیكی بماند.

در اسپانیا باشگاه رئال مادرید و بارسلونا دست روی دست گذاشته بودند گرچه بارسلونا توانست بر سر 'الكساندر هلب' به توافق برسد و این هافبك بلاروسی را ترخیص كند.

در ایتالیا باشگاه های، بازیكنان و مدیربرنامه هایشان در هتلی در میلان گردهم آمدند اما بین آنها دو باشگاه میلانی از دیگران پركارتر بودند.

اینترمیلان 'فردی گوآرین' هافبك پورتو و 'آنخلو پالومبو' هافبك سمپدوریا را به خدمت گرفت در حالیكه 'سالی مونتاری' به صورت قرضی به آث میلان رفت.

یوونتوس صدرنشین سری آن نیز 'پادوین' هافبك آتالانتا' را در ازای 6.6 میلیون دلار خرید.

روز سه شنبه برای برخی از بازیكنان آخرین فرصت بود تا از تیم هایی كه جایگاه ثابتی در آن ها ندارند، خارج شوند.

بر این اساس 'ودران كورلوكا' مدافع كروات بعد از سه بازی برای تاتنهام در این فصل جاری به بایر لوركوزن پیوست.

9126**1553



:: برچسب‌ها: جزیره , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در این دیدار موضوعات مختلفی از جمله تحولات منطقه و مسایل مربوط به فلسطین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر كل جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار ضمن تبریك ایام دهه مبارك فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارشی از آخرین تحولات این كشور ارایه كرد.

رمضان عبدالله از خدمات بی شائبه جمهوری اسلامی ایران و حمایت های كشورمان از مبارزات مردم فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام تقدیر و تشكر كرد.

سیام**9012**2026



:: برچسب‌ها: خورشید , سفر , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، 'اسماعیل حسن زاده' در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر اظهار داشت: این افراد در بین تماشاگران این مسابقه حضور خواهند داشت تا در صورت بروز تخلفات گزارش آن را به كمیته انضباطی ارائه كنند.

وی گفت: علاوه بر این افراد خودم به عنوان ناظر ویژه این بازی حضور خواهم داشت. امیدوارم مسابقه بدون حاشیه برگزار شود اما اگر تخلفی از سوی بازیكنان و كادر فنی هر كدام از دو تیم صورت بگیرد بر اساس آیین نامه كمیته انضباطی با آنها برخورد می شود.

تیم های استقلال و پرسپولیس در هفتاد و چهارمین شهرآورد تهران از ساعت 18 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

2024**1440



:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بدنبال مرگ آلدو بارالدا هوادار تیم نووا شیكاگو ، این اتحادیه دیدار روز چهارشنبه دو تیم را تعلیق كرد.

بارالدا روز 18 ژانویه در درگیری بین باندهای اوباش مرتبط با تیم نووا شیكاگو به ضرب چاقو مجروح شد و روز سه شنبه در اثر عفونت ریه درگذشت.

خشونت در فوتبال آرژانتین پدیده ای فراگیر است. براساس اعلام یك سازمان غیرانتفاعی به نام 'فوتبال را نجات دهیم' ، از سال 1924 تاكنون 260 هوادار در خشونت های مرتبط با این رشته ورزشی جان خود را از دست داده اند. فقط در دو سال گذشته بیش از 10 هوادار در این گونه خشونت ها جان سپرده اند.

مرگ این هوادار فوتبال باردیگر معضلی را كه پلیس آرژانتین و مسئولان اتحادیه فوتبال این كشور از حل آن ناتوان بوده اند، در كانون توجهات قرار داد.

گمان می رفت بارالدا در مرگ آگوستین رودریگز عضو باند اوباش رقیب دست داشته است.

مرگ رودریگز باعث شد دهها اوباش فوتبال دو هفته پیش به بیمارستان سانتویانی حمله كنند تا انتقام مرگ او را از بارالدا بگیرند. تصاویر صحنه آشوب در بیمارستان كه در تلویزیون مداربسته ضبط شده بود، در داخل و خارج آرژانتین بازتاب یافت.

در این زمینه هیچ مورد بازداشتی گزارش نشده است.

**1584**1553



:: برچسب‌ها: زمستان , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

'سیدمجید اعتمادالحسینی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشكلات تعداد كمی تماشاگرنما باعث شد كمیته انضباطی فدراسیون با محكوم كردن این رفتارهای زننده،حكم برگزاری یك دیدار بدون تماشاگر برای تیم باریج اسانس را صادر كند.

وی، فحاشی و شعار علیه بازیكنان تیم پیكان، حضور بیش از اندازه تماشاگر در سالن و استفاده از شیوه های ممنوع در تشویق را از دلایل محرومیت تیم باریج اسانس عنوان كرد.

وی با بیان اینكه فدراسیون هیچ عكس العملی در قبال تخلف بازیكنان تیم پیكان نداشت، افزود: فدراسیون از حركت زننده و ناشایست'علی حسین' لیبروی تیم پیكان كه از تلویزیون هم بصورت مستقیم پخش شد، براحتی گذشت كرد.

اعتمادالحسینی تصریح كرد: در روز قبل از بازی در نشست كه بین ناظر و سرپرست هر دو تیم باید انجام می شد، نماینده تیم پیكان حضور نداشت كه طبق آیین نامه سازمان لیگ، غیرقانونی است.

وی در مورد محرومیت خودش از حضور در یك دیدار گفت: با توجه به اینكه تیم میزبان به همراه هیات والیبال شهر كاشان مسوول نظم سالن مسابقه هستند اتفاقات ایجاد شده باعث شد دیواری كوتاه تر از من برای محروم كردن یكی از اعضای تیم باریج اسانس پیدا نشود.

وی با محكوم كردن حركات تماشاگران باریج اسانس مقابل تیم پیكان خاطرنشان كرد: هواداران واقعی باریج اسانس باید در ادامه دیدار های خانگی خود در این فصل با احترام به حریفان، ذهنیت بد تیم ها را نسبت به میزبانی كاشان از بین ببرند.

باتوجه به اتفاقات پیش آمده دردیدار دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر،به حكم كمیته انضباطی تماشاگران تیم باریج اسانس و سرپرست این تیم از همراهی یك دیدار تیمشان محروم شدند و هیات والیبال شهر كاشان نیز با تذكر كتبی و درج در پرونده مواجه شد.

براساس این حكم تیم والیبال باریج اسانس كاشان در بازی عصر امروز(چهارشنبه)در هفته نوزدهم لیگ بدون حضور هوادارانش میزبان تیم آلمینیوم المهدی بندرعباس خواهد بود.

9876/562



:: برچسب‌ها: دوچرخه , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، همزمان با آغاز دهه فجر، ساعت 9 و 33 دقیقه امروز (چهارشنبه) 'گلبانگ انقلاب' با حضور 'حمیدرضا حاجی بابایی' وزیر آموزش و پرورش به صورت نمادین در دبستان دخترانه رفاه منطقه 12 آموزش و پرورش شهر تهران كه امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه سال 57 در بدو ورود به میهن اسلامی و پس از سخنرانی در بهشت ‌زهرا (س) در آن مدرسه حضور یافتند، نواخته شد.

براساس این گزارش، در ایام دهه فجر امسال برنامه های مختلفی در بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس برگزار می شود.

اجتمام ** 1788 **1569**



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی،'برونو فوشه'ایران را كشوری صاحب تمدن چند هزار ساله خواند و بر اراده مقامات فرانسه برای گفت وگو و مذاكره با جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد.

وی رفت و آمد مقامات سیاسی و پارلمانی دو كشور را سبب رفع سوء تفاهم های احتمالی دانست و افزود:با توجه به موقعیت استراتژیك ایران در منطقه خاورمیانه فرانسه خواستار آن است كه ایران جایگاه واقعی خود را در منطقه داشته باشد.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه نیز تحریم و تهدید كشورهای غربی علیه ملت ایران را كاملا بی اثر دانست وگفت:در تمامی سالهای بعد از انقلاب اسلامی استكبار جهانی ملت ایران را تهدید كرده اند ولی اینگونه مسائل مردم ایران را مقاوم تر كرده و بیشترین ضرر نصیب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است .

كامران در این دیدار بر اهمیت تقویت همكاریهای دوكشور در عرصه های گوناگون بویژه روابط پارلمانی تاكید كردو گفت :حضور حضرت امام (ره ) در دوران تبعید در فرانسه ،ذهنیت مثبتی در مردم ایران ایجاد كرده كه می تواند پشتوانه خوبی برای توسعه و گسترش همكاریهای فیما بین در عرصه های مختلف بویژه روابط پارلمانی باشد .

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همكاری بافرانسه در جهت صلح و ثبات منطقه ای یاد آور شد و افزود:گفت و گو و مذاكرات دو جانبه و چند جانبه جمهوری اسلامی ایران با فرانسه و دیگر كشورهای اروپایی می تواند منجر به تقویت و تحكیم صلح و ثبات پایدار منطقه ای و بین الملل شود.

وی در ادامه تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر گفتگوهای مثبت با كشورهای اروپایی تاكید داشته است .

سیام **1708*1580



:: برچسب‌ها: استرالیا , دوستان , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()