نوشته شده توسط : sadis

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون سواركاری، 'محمود حیدری' در همایش بانوان فعال سواركاری كه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی در تمامی زمینه های مرتبط با ورزش سواركاری و صنعت اسب یكی از مهمترین برنامه های فدراسیون سواركاری است.

وی با بیان اینكه تغییر و تحول اساسی در ورزش سواركاری زمانی اتفاق می افتد كه از همه نیروهای موجود استفاده شود ادامه داد: فدراسیون سواركاری با تمام توان ساماندهی و تشكیل كمیته های مختلف را دنبال می كند و بانوان سواركار، مربی و داور در كمیته های مختلف حضور فعال و چشمگیر دارند.

سرپرست فدراسیون سواركاری تصریح كرد: بر این باور هستیم كه هیچ كس را نباید حذف كرد و افراد با ناكارآمدی در كارها زمینه حذف خود را فراهم می كنند.

حیدری گفت: تلاش می كنیم تا بستر لازم را برای افراد ماخصص و كارآمد در زمینه های مختلف فراهم كنیم و ورزش سواركاری با همكاری و همدلی، توسعه و گسترش یابد.

وی با بیان اینكه در تشكیل كمیته های مختلف فدراسیون سواركاری، برای نخستین بار كمیته های استعدادیابی، تیم های ملی و همگانی كردن ورزش سواركاری تشكیل شده است، خاطر نشان كرد: ریاست كمیته های همگانی كردن ورزش سواكاری و جشنواره زیبایی بر عهده بانوان است و تمامی اعضای كمیته همگانی نیز از بانوان انتخاب شده اند.

در همایش بانوان فعال ورزش سواركاری كه برای نخستین بار توسط فدراسیون سواركاری برگزار شد بیش از 50 نفر از بانوان پیشكسوت، داور، مربی و سواركار حضور داشتند.

7537/ 3404



:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

حجت الاسلام 'سیدیدالله شیرمردی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از ساعت هشت صبح جمعه 14 بهمن در‌های دانشگاه تهران به روی مردم گشوده می شود تا میزبان جمعیت پرشور و بصیر باشیم.

وی افزود: با توجه به مصادف شدن نماز جمعه این هفته با ایام ماه ربیع‌الاول و دهه مباركه فجر، برنامه‌های متنوعی نظیر قرائت قرآن توسط قاریان برجسته، تواشیح خوانی و مولودی خوانی نیز در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد نماز جمعه تهران تاكید كرد: این هفته دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم مومن و انقلابی خواهد بود.

شیرمردی، به سهولت رفت و آمد برای نمازگزاران اشاره كرد و گفت: مترو، اتوبوسرانی و تمام ستادها برای خدمت رسانی به نمازگزاران آمادگی كامل خواهند داشت.

وی با توجه به فصل سرما از نمازگزاران خواست لباس گرم و زیرانداز مناسب همراه داشته باشند.

رییس ستاد نماز جمعه تهران تاكید كرد: مردم حماسه ساز ایران اسلامی با حضور در نماز جمعه هفته جاری و همچنین راهپیمایی 22 بهمن امسال، مشت محكمی به دهان دشمنان می‌زنند و حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند كرد.

تهرام/ع.ق/ /1556/



:: برچسب‌ها: دریاچه , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis
تاسیسات نفتی ایران

ژاپن گفته است که واردات نفت از ایران را کاهش خواهد داد

مقام های ژاپنی روز پنجشنبه در واشنگتن با مقام های آمریکایی دیدار خواهند کرد تا درباره میزان مجاز واردات نفت از ایران براساس قانون تحریم های تازه پرس و جو کنند.

ژاپن نفت خام زیادی از ایران وارد می کند اما برای کاهش این واردات تحت فشار است تا از تحریم های آمریکا علیه موسسات مالی معامله کننده با ایران معاف شود.

وزارت خارجه ژاپن گفت هیاتی را برای انجام مذاکرات در روز پنجشنبه به واشنگتن اعزام کرده تا خواستار رفع ابهام از قانون تحریم علیه ایران شود.

گفته می شود که کره جنوبی نیز تا چند هفته دیگر هیاتی را برای بحث درباره همین موضوع به آمریکا خواهد فرستاد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پایان ماه دسامبر قانونی را امضا کرد که هدف آن تضعیف توانایی ایران در فروش نفت خام است.

آن قانون تلاشی برای مهار برنامه اتمی ایران است که آمریکا می گوید در جهت دستیابی به سلاح اتمی حرکت می کند؛ اتهامی که ایران رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک مقام دولت ژاپن که از او نام برده نشد گفت: "تا زمانی که به این جلسه نرویم نمی دانیم آمریکایی ها چه می خواهند."

این مقام گفت که ژاپن ماهیت معاملات با ایران را تشریح خواهد کرد و همچنین از آمریکا خواهد خواست بانک های ژاپنی را از تحریم ها معاف کند.

به گفته او انتظار نمی رود که در این جلسه بر سر گام هایی ملموس توافق شود.



:: برچسب‌ها: گل , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

تهران- بان كی مون روز چهارشنبه در رام الله از رژیم صهیونیستی خواست تا به منظور از سرگیری روند مذاكرات سازش، تمامی پروژه های شهرك سازی جدید خود را متوقف كند.

این درحالی است كه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش درخواست دبیركل سازمان ملل متحد در این خصوص سرباز زده است.

محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام كرده است كه ادامه شهرك سازی ها از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه مذاكرات میان دو طرف را غیرممكن می سازد.

بان كی مون در همین خصوص گفت: 'من صراحتا امروز صبح به شیمون پرز و بعداز ظهر به بنیامین نتانیاهو اعلام كردم كه آنها باید پروژه های جدید شهرك سازی خود را متوقف كنند.'

**2351** 3404



:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، سرمای 17 درجه زیر صفر و وزش باد شدید در بسیاری از شهرهای اتریش، مردم این كشور را با مشكلات زیادی روبرو كرده است.

سازمان هواشناسی اتریش اعلام كرد كه طی روزهای آینده میزان سرما در اتریش افزایش خواهد یافت و مناطق شرقی این كشور روزهای سختی را در پیش دارند.

سازمان های خیریه اتریش اعلام كرده اند كه با كمبود سرپناه برای افراد بی خانمان این كشور مواجه هستند.

'كلاوس اشورتنر' سخنگوی سازمان خیریه كاریتاس گفته است كه پناهگاههای اضطراری برای افراد بی سرپناه فراهم شده است اما نمی تواند افراد زیادی را در خود جای دهد.

به گفته وی، این سازمان خیریه فقط می تواند به شماری از افراد بی خانمان، پتو و كیسه خواب بدهد.

پیش از این خبرها حاكی از آن بود كه موج سرمای شدید در بلغارستان مرگ هشت نفر را در پی داشته است.

پلیس بلغارستان به دلیل سرمای شدید، در تمامی كشور وضعیت اضطراری اعلام كرد.

همزمان بیماری آنفلوآنزا در این كشور گسترش پیدا كرد و 545 مدرسه به دلیل شیوع این بیماری تعطیل شدند.

موج سرما در رومانی نیز جان چهار نفر را گرفته است.

مطبوعات رومانی نوشتند كه سیستم های گرمایی منازل، توانایی گرم كردن خانه ها را ندارد.

سرمای شدید در جمهوری چك موجب یخ زده شدن ریل های راه آهن شده و سیستم رفت و آمد این كشور را مختل كرده است.

موج سرما در لتونی و لیتوانی نیز جان شش نفر را گرفته است. این سرما طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است.

اروپام**2270/1344** 1597



:: برچسب‌ها: آب , رنگ , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis
مرکز سیاستگزاری فراحزبی

گروهی از شخصیت‌های دموکرات، جمهوریخواه و مستقل در آمریکا با انتشار گزارشی خواهان افزایش تهدید سیاسی و نظامی ایران با هدف توقف "برنامه هسته‌ای نظامی" در این کشور شده‌اند.

مرکز سیاستگزاری فراحزبی (Bipartisan Policy Center) که یک گروه مستقل و متشکل از مقام های سیاسی و نظامی کنونی و سابق آمریکاست در گزارشی که چهارشنبه منتشر کرد، اعلام کرد بزرگ ترین بخت برای متوقف کردن تلاش ایران در جهت به دست آوردن سلاح هسته ای، نمایش عزم ایالات متحده برای کاربرد نیروی نظامی برای توقف آن است.

این گروه فهرستی از توصیه های خود را برای توقف این برنامه اعلام کرده است که از جمله آنها می توان به تقویت ناوگان نظامی آمریکا در خلیج فارس، افزایش عملیات نامحسوس در ایران و شدت بخشیدن به حملات لفظی در مقابل این کشور اشاره کرد.

پس از انتشار گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی که ایران در آن را به داشتن برنامه اتمی با ماهیت نظامی متهم شده بود و افزایش احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه تاسیسات هسته ای این کشور، تنش میان دولت ایران و قدرت های غربی افزایش یافته است.

ایران برنامه اتمی خود را صلح آمیز می داند ولی آمریکا و متحدانش این کشور را به تلاش برای به دستیابی به توانایی تولید سلاح اتمی متهم کرده اند.

جیمز کلپر، رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی که سه شنبه به کمیته اطلاعات مجلس سنا ارائه داد، گفت که ایران "ظرفیت علمی، فنی و صنعتی لازم را برای تولید تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد و موضوع اصلی، تنها اراده سیاسی (برای تولید چنین تسلیحاتی) است."

گزارش مرکز سیاستگزاری فراحزبی خواهان پاسخگو کردن ایران به سوال های مربوط برنامه اتمی این کشور از طریق مذاکره، تحریم اقتصادی و کاربرد تهدید قابل توجه نظامی است.

در این گزارش آمده است: "ایالات متحده باید نشان دهد که یک گزینه پیش روی ایران است: این کشور می تواند از طریق مذاکرات برنامه اتمی خود را متوقف کند یا این که برنامه هسته ای این کشور به وسیله عملیات نظامی آمریکا یا اسرائیل نابود خواهد شد."

بعضی از توصیه های ارائه شده به وسیله این گروه عبارتند از:

  • آمریکا عزم خود را برای به کارگیری نیروی نظامی نشان دهد.
  • افزایش عملیات نامحسوس سازمان های جاسوسی آمریکا و کشورهای غربی در ایران.
  • تقویت ناوگان پنجم دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان با افزایش تعداد ناوهای هواپیمابر در منطقه.
  • افزایش توانایی صادرات نفت خام از کشورهایی مانند عربستان سعودی از طریق مسیرهای جایگزین به جای تنگه هرمز.
  • تقویت نیروهای مسلح کشورهای عربستان سعودی، کویت، عمان و امارات متحده عربی از طریق فروش تسلیحات پیشرفته به آنها.

به توصیه مرکز سیاستگزاری فراحزبی، در صورت عدم موفقیت این تدابیر، آمریکا باید با محاصره دریایی ایران مانع از واردات بنزین به این کشور شود.

این گروه می افزاید که آمریکا باید این توانایی را در خود ایجاد کند که در صورت نیاز با عملیات محدود نظامی، تاسیاست اتمی ایران را از بین ببرد.

این گزارش بدون تاکید بر عملیات نظامی به عنوان راه حل پایان دادن به مناقشه هسته ای ایران، می افزاید که چنین عملیاتی شامل چندین هفته عملیات هوایی برای حمله به تاسیسات کلیدی هسته ای و نظامی خواهد بود.

به گفته مرکز سیاستگزاری فراحزبی، عملیات محدود نظامی برنامه اتمی ایران را کاملا منهدم نخواهد کرد، ولی دستیبابی این کشور به سلاح هسته ای را به تاخیر می اندازد.

به نوشته گزارش این مرکز "سیاستگذاران باید این نکته را در نظر بگیرند که آیا تاخیر کوتاه مدت در پیش بردن برنامه اتمی ایران به واشنگتن امکان می دهد تا با بهره گیری از آن کل فعالیت های هسته ای ایران را متوقف کند؟"

به نوشته تهیه کنندگان گزارش، اقدام نظامی علیه ایران می تواند تبعاتی مانند افزایش بهای نفت خام در بازارهای جهانی، اقدام تلافی جویانه این کشور علیه نظامیان آمریکایی و حمایت آن از عملیات تروریستی علیه منافع ایالات متحده را به همراه داشته باشد.



:: برچسب‌ها: رنگ , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، روزنامه 'كامسامولسكایا ‌پراودا' روز چهارشنبه در مقاله ای به قلم '‌تاتیانا ‌بزروكوا' نوشت: '‌پوتین'‌‌ ‌مانع بسیار مهمی در مسیر ‌سلطه‌جویی ‌غرب ‌در ‌جهان ‌است و ‌آمریكا به همین ‌علت ‌سعی ‌می‌كند ‌رهبر ‌روسیه ‌را ‌بی‌اعتبار كند.

در گزارش روزنامه روسی با استناد به نتیجه ‌پژوهش انجام شده توسط ‌'ویلیام ‌انگدال' ‌كارشناس ‌بنام علوم ‌سیاسی ‌و ‌اقتصادی ‌آمریكا خاطرنشان شده است: ‌در ‌حال ‌حاضر ‌روسیه ‌همراه ‌با ‌چین ‌و ‌تا ‌حدودی ‌ایران ‌محور ‌ولو ‌ناپایدار ‌مقاومت در برابر ‌نظام تك قطبی جهان را كه آمریكا در راس آن قرار دارد، ‌تشكیل ‌می‌دهند.

‌بر اساس پژوهش 'ویلیام ‌انگدال' هر چند ‌پوتین ‌الگوی ‌دمكراسی ‌و ‌محسنات ‌دمكراتیك ‌نیست، ‌ولی ‌مداخله ‌آمریكا ‌در ‌سیاست ‌داخلی ‌روسیه ‌و ‌انتخابات این كشور به ‌هیچ وجه قابل توجیه ‌نمی باشد.

‌در ‌‌مقاله پژوهشگر آمریكایی، ‌تأمین بودجه ‌سازمان‌های ‌غیردولتی ‌روسیه ‌توسط ‌آمریكا، ‌رفت ‌و ‌آمدهای ‌رهبران ‌مخالفان ‌روس ‌به ‌واشنگتن ‌و ‌مصاحبه‌های ‌مطبوعاتی ‌آنها ‌در ‌پایتخت ‌روسیه، ‌تبلیغ ‌شخصیت‌های ‌معترض ‌روسیه در ‌رسانه‌های ‌گروهی ‌غرب ‌و ‌ارتباط ‌این ‌افراد ‌با ‌سازمان ‌'سیا' به عنوان مصادیق مداخله آمریكا در امور داخلی روسیه و تلاش برای بدنام كردن پوتین به عنوان شخصیت مخالف سلطه جویی غرب ‌بر جهان اعلام شده ‌است.

در مقاله روزنامه روسی گفته شده است: برای ‌واشنگتن ‌مهم ‌این نیست ‌كه در ‌روسیه ‌دمكراسی ‌وجود ‌داشته ‌باشد ‌یا نه، ‌بلكه واشنگتن به دنبال آن است كه ‌یك ‌شخصیت ‌نیرومند ‌رهبری ‌روسیه را در دست نگیرد ‌تا ‌مسكو نتواند ‌با ‌برنامه‌های ‌ضد ‌روسی ‌آمریكا ‌مقابله ‌كند.

'كامسامولسكایا ‌پراودا' در پایان مقاله خود با اشاره به بدهی های نجومی آمریكا كه از مرز 15 هزار میلیارد دلار فراتر رفته است، نوشت: ‌آمریكا ‌ورشكست ‌شده است ‌و ‌هر روز كشورهای ‌زیادی ‌از ‌دلار ‌می‌گریزند. ‌

در این مقاله اضافه شده است: در ‌این ‌شرایط ‌آمریكا ‌به ‌روش های ‌نظامی ‌روی ‌آورده ‌است ، اما ‌وجود ‌كشورهایی ‌چون ‌روسیه، ‌چین ‌و ‌ایران ‌مانع ‌از ‌تداوم ‌سلطه ‌جهانی ‌آمریكا ‌می‌شود. ‌

اروپام/2242**518** 3404



:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ،' محمود احمدی نژاد' شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدعوین همایش بین المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی در ساختمان شهید بهشتی ریاست جمهوری با یادآوری این كه در نهضت های الهی و آسمانی زنان نقش اول را ایفا كرده اند تاكید كرد :امروز نیز زنان باید وارد عرصه شده و نقش اساسی خود را ایفا كنند.

رییس جمهوری با بیان این كه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز زنان پیشگام بوده اند یادآور شد: آنها ابتدا خواسته ها و انگیزه های خود را تغییر دادند كه در نتیجه این انگیزه ها به سرعت به جامعه منتقل شد.

احمدی نژاد ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب زمانی كه زنان تغییر كردند جامعه نیز همچون آنها به سرعت تغییر یافت به طوری كه دیكتاتورترین دیكتاتور معاصر به سقوط و تباهی كشیده شد.

وی با تاكید بر این كه باید یك نهضت بزرگ در جهان برای بازگشت زنان به جایگاه حقیقی اشان به راه انداخت، این امر را شدنی دانست و گفت: برای این تغییر و بازگشت نیازمند الگویی الهی هستیم و چه بهتر این كه این الگو حضرت زهرا (س) از زنان آسمانی باشد.

رییس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز روز معرفی الگو و بازگشت حقیقت انسانی و پیگیری در رسیدن به كمال انسانی است.

احمدی نژاد ادامه داد : دنیا در حال تحول است به طوری كه بعد از به تاریخ پیوستن ماركسیست، بزودی اومانیسم و لیبرالیسم نیز كه در سرازیری هستند به تاریخ می پیوندند.

رییس جمهوری در ادامه نقش زنان در حركت كمال جامعه بشری را بسیار برجسته و ممتاز دانست و گفت: هیچ كمال و ارزشی در جهان یافت نمی‌شود كه پشت سر آن، مجاهدت و تلاش یك زن مشاهده نشود.

وی با بیان اینكه خداوند جنس زنان را از جنس ایثار، محبت و ارزش آفرینی قرار داده است، خاطرنشان‌كرد: اگر ایثار، شجاعت و ایمان زنان نبود، در آن صورت حیات جامعه بشری ادامه پیدا نمی‌كرد و شجاعت و ایمان نیز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بی‌معنا بود.

احمدی‌نژاد در عین حال از زنان به عنوان 'رمز كانون و چشمه محبت' یاد كرد و گفت: نقش اصلی زنان در عالم، مهرورزی و نشر انسانیت و ارزش‌های اخلاقی در جهان است.

وی تصریح‌كرد: چنانچه این نقش از زنان گرفته شود، در ابتدا زنان پژمرده می‌شوند و سپس جامعه بشری نیز به این سرنوشت دچار می‌شود.

رییس جمهوری به چگونگی تعیین الگو از سوی غرب با توسل به زنان نیز اشاره كرد و گفت: اكنون در غرب به طور دائم از زنان الگویی مسخ شده و بی‌هویت معرفی می‌كنند كه از اصالت و بنیان انسانی جدا شده است.

احمدی‌نژاد با تاكید بر اینكه چنین اقداماتی از سوی غرب اتفاقی نیست، افزود: آنها با اقدامات خود چنان شخصیت و وجود زن را ساقط كردند كه زن به عنوان ابزاری برای تبلیغ یك كالا مبدل شده است؛ در واقع این مساله به آن معناست كه كالای تبلیغ شده اهمیت بیشتری از زنان دارد.

** حاكمیت طاغوتها و انسان‌های خودخواه مشكل كنونی جامعه بشری است

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر اینكه مشكل كنونی جامعه بشری در رنگ، نژاد و فاصله جغرافیایی نیست، گفت: حاكمیت طاغوتها و انسان‌های خودخواه و ساقط شده در دره‌های برتری‌طلبی، مشكل كنونی جامعه بشری است.

وی ادامه داد: سلطه‌طلبان برای پر كردن خزانه‌های خود حاضرند همه انسانها را به مسلخ بكشند.

احمدی‌نژاد روش كار آنها برای سیطره بر جامعه بشری را ایجاد تفرقه و فاصله انداختن میان انسانها دانست و گفت: آنها با بكار بردن كلماتی همچون سیاه، سفید، عرب، غیرعرب و حتی مسیحی و مسلمان و بهانه‌های دیگر می‌خواهند انسانها را از هم جدا كنند در حالی كه حقیقت همه پیامبران یكی است.

وی با بیان اینكه سلطه‌طلبان حتی اگر فرصت كنند برای ایجاد تفرقه وارد خانه‌ها نیز خواهند شد، افزود: هدف دیگر خودخواهان دنیا، تحقیر و سركوب شخصیت ملتها و استعدادهای انسانها است.

رییس جمهوری ادامه داد: آنها قدرت و توانمندی خود را به رخ بشریت كشیده و خود را قدرتمند و جاودانه معرفی می‌كنند و از سوی دیگر سایر ملتها را ناتوان می‌شمارند.

احمدی نژاد با بیان اینكه سلطه‌گران تلاش دارند نقش‌های زنان، جوانان و سالخوردگان را تغییر دهند، افزود: اگر هركسی نقش خود را ایفا كند، در آن صورت جامعه به سعادت خواهد رسید.

وی در ادامه با یادآوری اینكه خداوند الگویی برای حركت به سمت سعادت انسانها معرفی كرده است، حقیقت انسان را واحد دانست و گفت: وقتی از مرزها عبور می كنیم، جنسیت معنا ندارد.

رییس جمهوری همچنین افزود: اگر رنگها، نژادها، زبانها و فاصله‌های جغرافیایی را در كنار خودخواهی‌ها، سركشی‌ها و زیاده‌طلبی‌ها برداریم، در آن صورت فقط یك حقیقت كه همان فطرت الهی انسانهاست، باقی می‌ماند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه همه دنیا به دنبال نظم، عدالت، كرامت و سعادت است، این پرسش را مطرح كرد كه چه كسی می‌تواند سعادت را تضمین كند؟

وی افزود: این نظمی كه دنیا به دنبال آن است برقرار نمی‌شود مگر آنكه انسانی آسمانی و از جنس انبیاء الهی بر جهان حاكم شود.

رییس جمهوری گفت: اكنون ماموریت اصلی همه ما این است كه به جای نظم سرمایه‌داری و حاكمیت استعماری اندیشه مادی، نظم انسان الهی را به جهانیان معرفی و برای تحقق آن تلاش كنیم.

وی خاطرنشان كرد، باورم این است كه در تحقق این حقیقت، بار دیگر زنان جامعه بشری بویژه زنان مسلمان نقش پیشگام را خواهند داشت.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم 'مریم مجتهدزاده' رییس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزیران امور زنان افغانستان و تونس، یك استاد دانشگاه اردنی و خانم 'ملیسا كارتر' كارگردان آمریكایی سخنرانی كردند.

در این مراسم زنانی از 22 كشور جهان و اقلیت های مسیحی و كلیمی حضور داشتند كه برای شركت در 'همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی' در تهران به سر می‌برند.

در پایان مراسم بعد از آنكه بانویی از یك كشور آفریقایی، به رسم یادبود تابلویی را به رییس جمهوری كشورمان اهدا كرد، تعدادی از شركت‌كنندگان ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با دكتر احمدی نژاد، با وی عكس یادگاری گرفتند.

**سیام**2023**1597



:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بخشی از مراسم افتتاخیه سی امین جشنواره فیلم فجر كه چهارشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد، به تجلیل از جمال شورجه اختصاص یافت.

شورجه در این مراسم طی سخنانی، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر نگرانی هایی كه در زمینه سینما دارد، تقدیر كرد.

وی همچنین تمامی فعالیت های سینمایی خود را مدیون خون شهیدان انقلاب دانست.

سپس در این مراسم، فیلمی كوتاه از زندگی جمال شورجه به كارگردانی حسن نجفی پخش شد.

شورجه در این فیلم با ذكر دعایی از خداوند متعال مدد می خواهد تا در راه حفظ ارزش های اخلاقی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد.

وی همچنین در این فیلم كوتاه، به موضوعاتی همچون جنگ نرم اشاره كرده و دنیای امروز را عرصه جنگ فرهنگ ها توصیف می كند.

كارگردان فیلم '33 روز' در این فیلم یادآور شد: امروز زمانه ابوذرها، مالك اشترها و عمارها است.

حسن نجفی نیز در این بخش از مراسم در سخنانی گفت: این اثر را برای خشنودی كسی نساخته ام، زیرا شیفته اخلاق جمال شورجه هستم.

وی یادآور شد: در نگاه من جمال شورجه به معنای حقیقی فردی اخلاق گراست و از وی بسیار آموخته ام.

'سیداحمد میر علایی' مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی هدیه شورجه را به او تقدیم كرد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 22 بهمن ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 1983 ** ا.خ ** 9173 ** 1071



:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا در حكم رویانیان به عالمی آمده است: 'نظر به سوابق و تجارب ارزشمند حضرتعالی در سطوح مختلف مدیریت ورزش و بنا به پیشنهاد قائم مقام باشگاه، به موجب این حكم شما را به عنوان 'سرپرست معاونت ورزشی' باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) منصوب می كنیم.

امید است، با بهره گیری از عناصر مومن و كارآمد و برنامه ریزی مناسب در جهت استمرار موفقیت های باشگاه گام های اساسی برداشته شود. از خداوند متعال برایتان در این مسئولیت موفقیت و سربلندی آرزومندم.

در چارت جدید سازمانی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) چهار معاونت در نظر گرفته شده است.

سوابق اجرایی عالمی در ورزش كشور:

1- معاون دفتر مطالعات سازمان تربیت بدنی از سال 1364 تا 1364

2- معاون دفتر ارزشیابی و بازرسی و رسیدگی به شكایات از سال 1364 تا 1368

3- سرپرست دفتر ارزشیابی و بازرسی و رسیدگی به شكایات از سال 1368 تا 1369

4- كارشناس مسئول مطالعات سازمان تربیت بدنی از سال 1374 تا 1379

5- كارشناس مسئول معاونت ورزش حرفه ای سازمان از سال 1379 تا 1383

6- مدیر كل دفتر امور مشترك فدراسیون های ورزشی از سال 1383 تا 1388

7- مدیر كل دفتر برنامه ریزی ورزش حرفه ای سازمان از سال 1388 تا 1389

8- سوابق اجرایی در فدراسیون ها و هیات ها:

رییس فدراسیون بدمینتون از سال 1361 تا سال 1364

نایب رییس فدراسیون بدمینتون از سال 1383 تا سال 1385

سرپرست فدراسیون كاراته به مدت 6 ماه در سال 1388

1346/ 3404



:: برچسب‌ها: هندوستان , روز تعطیل , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()