نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز دوشنبه روزنامه واشنگتن پست، كیفیت نظارت اوباما بر امور اقتصادی كشور و بهبود نسبی وضعیت اشتغال، عامل جلب آرا مردمی به نفع وی در این نظرسنجی عنوان شده است.

'میت رامنی' فرماندار سابق ماساچوست كه روز شنبه در انتخابات درون حزبی نامزدهای جمهوریخواه در ایالت 'نوادا' دومین پیروزی پیاپی ایالتی خود را به ثبت رساند، همچنان جایگاهش را به عنوان مدعی اصلی این اردوگاه حفظ كرده است.

55 درصد پرسش شوندگان در این نظرسنجی گفته اند كه اعتمادی به ادعاهای نامزدهای جمهوریخواه ندارند. با تناسب 2 به 1 تن از پرسش شوندگان امریكایی ها می گویند كه پس از مطلع شدن از برنامه های رامنی از زبان خود او از وی دل بریده اند. برعكس، سخنان هفته گذشته اوباما در نطق سالانه اش به مناسبت 'وضعیت اتحاد' در كنگره آمریكا، كمك شایانی به جلب افكار عمومی امریكا كرده است.

57 درصد مردم امریكا اعلام كرده اند كه بعد از این سخنان ، بسیاری از اقدامات و برنامه های اوباما را تائید كرده اند.

در مجموع بعد از كشته شدن 'اسامه بن لادن'میزان محبوبیت اوباما در میان مردم آمریكا طبق نظرسنجی ها به 50 درصد رسیده است كه این نرخ همچنان ثابت است. حدود 46 درصد مردم هم اوباما را تائید نمی كنند.

در میان رای دهندگان ثبت نام شده ، 49 درصد، با اظهار رضایت از عملكرد چهارساله اوباما ، آن را سند تضمین انتخاب مجدد وی می شناسند به همان تعداد هم نظری مخالف دارند.

در میان رای دهندگان مستقل نیز كه نظرشان در تعیین نتیجه انتخابات تعیین كننده است، 47 درصد عملكرد اوباما را تائید و 50 درصد رد كرده اند.

نرخ مقبولیت 50 درصدی برای رئیس جمهوری كه در آرزوی تمدید دوره ریاست جمهوری اش است دوره كاری اش است یك آستانه مهم به شمار می رود. در عین حال، فرصتهای رئیس جمهوری برای بهبود این نرخ محبوبیت رو به نقصان است.

در یك انتخابات سراسری آزمایشی كه از همه آمریكایی ها به عمل آمده است، اوباما با امتیاز 52 به 43 بر رامنی پیشی دارد و در میان رای دهندگان ثبت نام شده هم با تفاوتی بسیار جزیی با امتیاز 51 به 45 برتری دارد. در میان بالغین آمریكایی اوباما با رتبه 50 درصدی، شانه به شانه رامنی رو به جلو پیش می رود.

نرخ محبوبیت رامنی در میان رای دهندگان مستقل در نظرسنجی واشنگتن پست – ABC 47 درصد است در حالیكه این امتیاز برای اوباما 48 درصد ثبت شده است.

رامنی ، سابقه كاری اش در صحنه تجارت را تجربه مفید خود برای بدست گرفتن اداره امور اقتصاد كشور و ایجاد اشتغال بر می شمرد.

رای دهندگان ثبت نام شده هم با توجه به همین سابقه، رامنی را گزینه برتر برای گرداندن چرخ اقتصاد كشور پیش بینی می كنند. این افراد همچنین تجربه رامنی را اهرم موثری برای غلبه بر بحران كسری بودجه فدرال می دانند، یعنی همان حوزه ای كه اوباما در آن بسیار ضعیف ظاهر شده است.

هیچیك از دو رقیب در حیطه ایجاد اشتغال و تنظیم مالیات در ذهن رای دهندگان موفق ظاهر نشده اند. اما در سایر موضوعات از قبیل حمایت از اقشار متوسط جامعه، سیاست خارجی و مبارزه با تروریزم، اوباما از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

آمارهای مربوط به ماه ژانویه در خصوص اشتغالزایی كه حكایت از ایجاد 243 هزار شغل جدید و پایین آمدن نرخ بیكاری و رسیدن آن به نرخ 3/8 درصد دارد، كمك موثری به ارتقاء سطح محبوبیت اوباما در افكار عمومی امریكا داشته است.

طبق این نظرسنجی، قریب به 90 درصد مردم امریكا همچنان از شرایط بد اقتصادی كشور ناراضی اند. 50 در صد رای دهندگان مستقل این معضل را ضربه كاری بر وضعیت انتخاباتی اوباما بر می شمرند و 33 درصد هم آن را عامل رای دادن مجدد به وی می شناسند.

این نظرسنجی به صورت تماس تلفنی بین روزهای چهارشنبه گذشته تا شنبه این هفته از هزار شهروند بالغ آمریكایی انجام شده است. ضریب خطای آن مثبت و منفی 4 درصد بوده است.

مترجمام**1591** 1514



:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , اقیانوس , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis
تالاب انزلی

تالاب انزلی، از نخستین تالابهای ثبت شده در کنوانسیون رامسر است

اصغر محمدی فاضل، معاون سازمان محیط زیست ایران امروز (یک شنبه ۱۶ بهمن‌ماه) اعلام کرد که ورود حجم بالای رسوبات به تالاب انزلی، باعث کاهش عمق این تالاب بین‌المللی شده است.

این مساله در حالی اعلام شده که سه روز پیش، روز جهانی تالاب در ایران برگزار شده و به اعتقاد کارشناسان وضعیت تمامی ۲۵۲ تالاب ایران نامناسب است.

تالاب انزلی در سال ۱۹۷۱ به لیست تالاب های بین المللی کنوانسیون رامسر اضافه شد. این کنوانسیون به منظور حفاظت از تالاب ها و پرندگان مهاجر شکل گرفته و بر مبنای آن، کشورهای عضو موظف هستند تا از تالاب‌ها حفاظت کنند.

آقای فاضل در بخشی از سخنانش در خصوص وضعیت تالاب انزلی اعلام کرد که میانگین عمق تالاب انزلی هیچگاه بیش از شش متر نبوده است.

اسماعیل کهرم، کارشناس محیط زیست با اشاره به اینکه اصطلاح "میانگین" در خصوص تالاب‌ها را تاکنون نشنیده و چنین اصطلاحی باعث تعجب او شده است، به بی بی سی فارسی گفت: "در بحث کارشناسی صحبت از کمینه و بیشینه آب است، در خصوص تالاب انزلی نیز زمانی که این تالاب به فهرست رامسر اضافه شد وسعتی حدود ۲۱ هزار هکتار داشت، اما در حال حاضر حدود ۱۲ هکتار وسعت دارد. اما شرایط این تالاب به دلیل کاهش آب و آلودگی‌های موجود در آن نامناسب است."

آقای کهرم با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت تالاب‌ها در ایران گفت: "ما آن طور که باید و شاید به تالاب‌ها توجه نمی‌کنیم و طبق نظر کارشناسان تمامی تالاب‌های ایران زیر خط قرمز هستند."

این کارشناس محیط زیست، ساخت و ساز سدها در اطراف تالاب‌ها و بر روی رودخانه‌ها که شریان اصلی تالاب‌ها هستند را از دلایل بحرانی شدن وضعیت تالاب‌ها عنوان کرد و افزود: "نمونه چنین اقدامی احداث ۳۶ سد بر روی رودخانه‌هایی است که ۵ میلیارد متر مکعب از آب دریاچه ارومیه را تهیه می‌کردند."

ایران در منطقه خشک و نیمه خشک جهان قرا گرفته و میانگین بارش در این کشور (۲۵۰ میلیمتر)، کمتر از یک سوم میانگین جهانی است که به ۸۵۰ میلیمتر می رسد.

استفاده از آب تالاب‌ها برای مصارف کشاورزی و همچنین ورود فاضلاب‌های شهری و کارخانه‌ها به این آب‌ها، از دلایل آلودگی آنها عنوان شده است.

آقای کهرم با تاکید بر اینکه تالاب‌ها در ایران اهمیت حیاتی دارند اما مورد توجه قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: "این بحرا‌ها تاحدودی به دلیل کاهش نزولات آسمانی و ورود به چرخه خشکسالی است، اما قسمت عمده آن به دست خود ما با تاسیس و تحمیلاتی است که بر روی تالاب‌ها اعمال می‌کنیم."

گروهی از کارشناسان معتقدند که تالاب‌های ایران به دلیل نبود نگاه کارشناسی دچار مرگ تدریجی شده اند. آقای کهرم نیز با اشاره به اینکه بسیاری از تصمیم‌ها در داخل اتاق‌های بسته انجام می‌شود که کارشناسان به آن هیچ راهی ندارند، گفت:" نمونه آن دریاچه ارومیه است، که برخی راهکارها چنان غیر عملی، جاه طلبانه و غیر علمی است که به هیچ وجع رفع مشکلی از دریاچه نکرده است. "

این کارشناس محیط زیست اضافه کرد: "در چنین شرایطی است که مشخص می‌شود کار کارشناسی صورت نگرفته و نظر کارشناسان و آب شناسان لحاظ نشده است. این تصمیمات نه چندان سیاسی بلکه اقتصادی لحاظ شده است و نتیجه آن غیر از زیان چیزی نخواهد بود."



:: برچسب‌ها: تایلند , پاریس , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا ، به دنبال بارش برف، بوران و كولاك پنجشنبه شب و برودت هوا در محور آزادشهر - شاهرود ده ها دستگاه خودرو در برف گرفتار شدند و پس از ساعت ها تلاش گروه های مختلف امداد نجات ،دستگاه های اجرایی ، نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود نجات یافتند و سرنشینان خودروها به نزدیكترین شهرها منتقل شدند.

فرماندار شاهرود در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:این افراد عمدتا ازمحورهای توسكستان -شاهرود ،مجن،اولنگ،خوش ییلاق،شاهكوه، نردین به روستای گلستان در كالپوش و تاش - مجن در حال تردد بودند كه گرفتار برف و كولاك شدند.

'مهدی بندرآبادی'افزود :این افراد در شهر كلاته خیج از توابع شهرستان شاهرود، روستای باغچه در منطقه كالپوش از توابع شهرستان میامی ،روستای پویه و ری آباد اسكان داده شدند.

بندرآبادی اضافه كرد: مواد غذایی،پتو و سوخت مورد نیاز برای خودروهای و دیگر اقلام ضروری در اختیار این افراد قرار گرفت.

وی اعلام كرد: از اولین لحظات اعلام كمك از سوی مسوولان از ساعت شش بعداز ظهر پنجشنبه شورای مدیریت بحران شهرستان شاهرود تشكیل و عملیات برای نجات در راه ماندگان آغاز شد.

فرماندار شاهرود گفت: یك دستگاه مینی بوس در سه راهی ری آباد - جاجرم و یك دستگاه خودرو سواری در جاده مجن واژگون شد كه بر اثر این حادثه شش نفر مصدوم شدند كه مصدومین این حادثه به نزدیكترین مركز درمانی منطقه انتقال یافتند.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینكه كلیه دستگاههای اجرایی این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند،اعلام كرد:نیروهای امداد و كمك و مدیریت بحران شهرستان شاهرود متشكل از دستگاه های مختلف از جمله راه و ترابری،نیروی انتظامی،لشگر 58 تكاورذوالفقار

،گروه ده محرم سپاه شاهرود،گروه امداد و نجات كوهستان ، هلال احمر،آتش نشانی و شهرداری در فرمانداری مستقر و آماده ارایه هرگونه خدمات به هموطنان در راه مانده هستند.

ك/31496/7265



:: برچسب‌ها: درختان , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز جمعه ایرنا، 'لوران بیلی' در گفت و گو با شبكه خبری 'سی.ان.ان ترك' افزود: فرانسه در پی جایگزینی مسیرهایی برای عبور هواپیماها و كشتی های جنگی خود از مسیر مرزهای هوایی، زمینی و دریایی تركیه است.

سفیر فرانسه در تركیه گفت: واكنش تركیه به این درخواست شگفت آور است ولی این امر در روابط دو كشور تاثیری نخواهد گذاشت چرا كه پاریس به روابط با آنكارا اهمیت ویژه ای قائل است.

اخیرا تصویب لایحه مجازات انكار كنندگان نسل كشی ارامنه در مجالس نمایندگان و سنای فرانسه، در اواخر دوره حكومت تركهای عثمانی، واكنش تند تركیه را به همراه داشت.

این كشور پس از تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان اعلام كرد كه به مشاركتهای نظامی و مشورتهای سیاسی با فرانسه خاتمه می دهد.

به گفته مقامات تركیه 'ساركوزی' رییس جمهوری فرانسه برای جذب آرای 500 هزار ارامنه این كشور این لایحه را تایید كرده است.

خاورم **230**1479



:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1007
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

سرهنگ 'جعفر محمدنژاد ' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری ، افزود : تردد خودروها در این محورهای ارتباطی امكان پذیر نیست و راهداران در تلاش هستند تا در كوتاهترین زمان نسبت به بازگشایی این جاده ها اقدام كنند.

وی از بازبودن جاده های فیروزكوه و كیاسر به دامغان خبر داد و از شهروندان تقاضا كرد به علت لغزنده بودن سطح جاده ها ، كاهش شدبد دما و بارش شدید برف از تردد در محورهای ارتباطی برفگیر و كوهستانی خودداری كنند.

محمدنژاد تاكید كرد : وجود سامانه بارش زا در استان موحب شده تا شاهد بارش شدید برف و كولاك در مناطق كوهستانی باشیم و شهروندان طی امروز و فردا از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

فرمانده پلیس راه مازندران از سقوط بهمن در جاده های استان خبر داد و بیان داشت : از روز گدشته تابحال شاهد سقوط چندین بهمن در جاده های هراز ، كندوان و فیروزكوه بوده ایم .

وی داشتن لوازم و تجهیرات زمستانی را برای مسافران و رانندگان خودروها ضروری دانست و از رانندگان تقاضا كرد تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و البسه مناسب را به همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده كنند . ك/3

519/402/330



:: برچسب‌ها: سان , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 1007
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

' عبدالرسول عطایی ' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، درباره پرداخت خسارت به نیروهای تحت پوشش این سازمان افزود: در مدت یاد شده بیش از 16 هزار پرونده تشكیل شده است كه به هر كدام از آنها بابت بیمه عمر و حوادث خساراتی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در زلزله درود بابت بیمه منازل مسكونی كاركنان تحت پوشش سه میلیارد تومان خسارت پرداخت كردیم و امسال نیز در زلزله ماه گذشته نیشابور 600 پرونده تشكیل شد كه خسارت این افراد نیز به زودی پرداخت می شود.

مدیرعامل بیمه كوثر افزود: هم اكنون 99 درصد كاركنان تحت پوشش نیروهای مسلح از بیمه های عمر و حوادث بهره مند هستند كه 90 درصد منازل مسكونی این افراد نیز تحت پوشش بیمه قرار دارد.

عطایی تصریح كرد براساس طرح بیمه بهگرد و گردشگری این سازمان، نیروهای تحت پوشش نیروهای مسلح پس از بازنشستگی می توانند با هزینه بیمه كوثر از دو یا سه سفر خارجی بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: بیمه عمر حوادث برای بسیجیان در ماموریت ها، بیمه صعب العلاج كاركنان، بیمه بهگرد یا گردشگری، بیمه وكالت و طرح جامع بیمه نیروهای مسلح از جمله مواردی است كه در سال آینده در بیمه كوثر اجرایی خواهد شد.

اجتمام**9188 ** 1569**



:: برچسب‌ها: فرمت مربع , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، آیت الله 'غلامعلی نعیم آبادی' درخطبه های نمازجمعه این شهرستان افزود: باید فرزندان ما بدانند كه قبل از انقلاب كشور و منطقه ای كه درآن زندگی می كنیم از لحاظ امكانات و تجهیزات در چه سطحی بود و امروز به بركت پیروزی انقلاب به لحاظ نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، علمی و اقتصادی پیشرفت كرده و الگویی برای سایر كشورهای جهان شده است.

وی بیان داشت: توجه به گذشته برای اینكه فرزندان ما قدر داشته های خود را بدانند خیلی مهم است و بدانند كه دشمن امروز از حرف های نو ما در عالم سیاست و از جریانی كه به عنوان استكبار ستیزی به وجود آورده ایم، می ترسد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود به مسئله گرانی های غیرمنطقی در بازار اشاره كرد و گفت: دستگاه های نظارتی و فرمانداران در تنظیم بازار دقت ونظارت بیشتری داشته باشند.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: یكی از راه های كنترل قیمت در بازار تعیین قیمت بر روی اجناس و كالاهاست و قراردادن قیمت هرچیز روی آن جنس و برخورد با متخلف درصد بسیاری از گرانی ها را كاهش می دهد.

نماینده مردم هرمزگان درمجلس خبرگان رهبری دربحث انتخابات مجلس نهم نیز گفت: دربحث انتخابات بایستی براساس هدایت های رهبری حركت كرده و نیروهای ارزشی كه به درد مجلس آید انتخاب كنیم و به وابستگان ثروت رای ندهیم.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان كرد: بدانید مجلس در راس امور قراردارد و وظیفه شرعی ما نیز درصحنه انتخابات حضور و دقت هرچه بیشتر است و شورای نگهبان ومسوولان اجرایی تقاضا داریم دقت بیشتری در صلاحیت كاندیداهای انتخاباتی داشته باشند. ك/2

7195/668/330



:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

'حسن كاظمی قمی' روز پنجشنبه در جمع مسوولین اقتصادی آذربایجان غربی و پایانه مرزی تمرچین كه در ارومیه برگزار شد افزود: در برنامه دولت صادرات 20 میلیارد دلار به عراق تا پایان سال 94 هدف گذاری شده كه پیش بینی می شود تا پایان امسال 10 میلیارد دلار آن محقق شود.

وی حجم صادرات امسال به عراق تا زمان حاضر را حدود 5/7 میلیارد دلار اعلام كرد و اظهار داشت: امسال در مقایسه با سال 2003 حضور فعالی نیز در مناقصات در كشور عراق داشتیم.

كاظمی قمی مشاركت بخش خصوصی، حل مشكلات گمركی و رفت آمد و اعمال سیاست های تشویقی را از راهكارهای توسعه مناسبات اقتصادی با عراق دانست و اظهار كرد: ایجاد شهرك های صنعتی مشترك، ایجاد خط مونتاز خودرو سازی، تراكتور سازی و ماشین آلات سنگین از جمله راهكارهایی است كه در این زمینه دنبال می كنیم.

وی گفت: سرمایه گذاری های مشترك با سرمایه گذاران عراقی، قرار گرفتن لیست شركت های ایرانی در لیست مناقصه ها در عراق و برداشتن روادید از جمله دیگر كارهایی است كه می تواند مناسبات اقتصادی بین دو كشور را توسعه بخشد.

كاظمی قمی، رابطه ایران با منطقه كردستان عراق را تاریخی خواند و افزود: همكاری های امروز ما با كردستان عراق نتیجه این رابطه دیرینه و تاریخی است.

وی اضافه كرد: منطقه كردستان عراق در بخش های سیاسی و امنیتی همكاری خوبی با ایران دارد و مسوولین این منطقه در كنترل ضد انقلاب در مرزهای مشترك همكاری مناسبی با ایران داشتند.

دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق یاد آور شد: به رغم این، حجم همكاری در بخش اقتصادی متوزان با ظرفیت ها نیست و با انتظارات ما همخوانی ندارد.

كاظمی قمی، حمل یكسره بار و مسافر از ایران به عراق را از جمله راهكارهای توسعه مناسبات با عراق دانست و اظهار داشت: در همین ارتباط توافقی بین وزرای راه دو كشور به امضاء رسیده و تا زمانی كه این مصوبه به قانون تبدیل شود ما باید كارهای اجرایی را آغاز كنیم.

وی گفت: با یكسره شدن حمل بار و مسافر، بیش از 40 درصد از مشكلات دو كشور در زمینه صادرات و واردات، مسافرین و زائران ایرانی حل خواهد شد.

كاظمی در ارتباط با استقرار شعب بانك ها در عراق نیز گفت: با توافق انجام شده طی چند روز اخیر بانك پارسیان به عنوان اولین بانك ایرانی در عراق شعبه دایر كرد.

وی افزود: سایر بانك ها نیز در صورت موافقت بانك مركزی عراق می توانند در آن كشور شعبه دایر كنند كه استانداری ها می توانند در همین ارتباط با بانك مركزی عراق مكاتبه كنند.

در این جلسه كه با حضور معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی، سركنسول ایران در اربیل عراق و جمعی دیگر از مسوولین اقتصادی برگزار شد ، راهكارهای توسعه مناسبات با عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

583



:: برچسب‌ها: بهار , جشن تولد , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد شمقدری روز پنجشنبه در دومین كنفرانس بین المللی 'هالیوودیسم و سینما' كه با حضور دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری درمحل نهاد ریاست جمهوری جریان دارد، افزود: سینمای هالیوود همان هدف امریكا كه تسلط بر عرصه جهانی است را دنبال می كند و می‌خواهد همه فرهنگ‌ها را زیر سیطره خود قرار دهد.

وی با ابراز تاسف از اینكه امروزه هالیوود به یك مكتب تبدیل شده است؛ گفت: سینمای هالیوود در كل فرهنگ كشورهای دنیا سیطره پیدا كرده است.

شمقدری خاطرنشان كرد: باوجودی كه تصویر زیبایی از آزادی و دمكراسی در دنیای غرب ارائه می شود اما فضای بسیار خشنی در هالیوود و آمریكا حاكم است به گونه ای كه برخی شخصیت های هنری همچون چارلی چاپلین، مارلوند براند و استنلی كوبریك زمانی كه به این سیاست ها اعتراض كردند ، بعضا مجبور شدند از امریكا به دیگر كشورها مهاجرت كنند.

وی خطاب به رییس جمهور ، گفت: حاضران دراین كنفرانس جمعی از فعالان جنبش وال استریت، منتقدان هالیوود ونمایندگانی از جنبشهای ضد صهیونسیتی در اروپا و امریكا هستند كه به عنوان سربازان فرهنگی شما در خارج از مرزهای ایران فعالیت می كنند.

ادامه دارد....

فراهنگ**1055**1588



:: برچسب‌ها: چشم انداز , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sadis


:: برچسب‌ها: عروسی , زرد , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()